hallo,
ik ben zelf bij een fietshandelaar in Duisburg geweest die race en mtb fietsen verkoopt. Ik ben namelijk van plan een Orbea Onix te kopen (race carbon model). Mijn schoonbroer heeft er zijn orbea mtb gekocht. Daar lieten ze ons verstaan dat Orbea levenslange garantie geeft op zijn kaders... lijkt me dan beetje eigenaardig van bovenstaande verhalen te horen, maar ze zullen uiteraard wel kloppen.
Als jullie willen moeten jullie maar eens contact opnemen met deze winkel? 't is echt een TOP winkel: 2 broers die elke fiets ZELF uitgebreid testen (1 van beide werd ooit 10 in de iron man in Hawai). Echt mannen die zeer veel (zoniet alles) van fietsen kennen.
Fietsen De Pauw te Duisburg... misschien is het een hulp...
Orbea en garantie
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
joeke
- Mountainbiker
[quote="jeanke"] 't is echt een TOP winkel: 2 broers die elke fiets ZELF uitgebreid testen (1 van beide werd ooit 10 in de iron man in Hawai). quote]
Hallo,
Even Off topic. Het was top 30 ipv 10 (29ste).
Fietsen De Pauw is inderdaad een goede fietsenwinkel.
Mijn garantieprobleem met overmatige slijtage aan de lagers van een Orbea Proton werd correct afgehandeld. Dit is wel al een aantal jaren geleden.
Groetjes,
Joeke
Hallo,
Mijn garantieprobleem met overmatige slijtage aan de lagers van een Orbea Proton werd correct afgehandeld. Dit is wel al een aantal jaren geleden.
Groetjes,
Joeke
oeps...joeke wrote:jeanke wrote: 't is echt een TOP winkel: 2 broers die elke fiets ZELF uitgebreid testen (1 van beide werd ooit 10 in de iron man in Hawai). quote]
Hallo,
Groetjes,
Joeke