Er zullen Duvelkes zijn, maar ook bruine of blonde Tongerlo van 't vat en uiteraard de gewone frisdranken, warme dranken, broodjes, sportdrank én hele lekkere verse soep!
Ook de bevoorrading is voorzien van het nodige: sportdrank, water, verse soep, koeken, bananen en appelsienen!
Om een idee te geven hoe het vorig jaar was, hierbij een link naar de foto's van toen:
http://foto.zita.be/9727634178
De eerste foto's zijn sfeerbeelden van de kidstoer; daarachter volgen beelden genomen over verschillende plaatsen van het parcours.
15/02/09 Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Er zijn inderdaad stukken van de Blosotoer die meer slijk zijn geworden dan wat anders. Maar daar is verandering in gekomen vermits er reeds twee stukken van de deze toer ondertussen zijn aangepast en zijn verlegd, in overleg met de gemeente en de boswachters. Absoluut een verbetering.
En onze toertocht beperkt zich gelukkig niet alleen tot de Blosos toertocht, dus het moddergehalte zal nog goed meevallen.
En onze toertocht beperkt zich gelukkig niet alleen tot de Blosos toertocht, dus het moddergehalte zal nog goed meevallen.
Ge zou beter eerst eens vragen aan de organisatie hoe het er bij ligt...rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni zegeen aanrader
dat doe je toch blijkbaar altijd. Maar nee, nu moet je direct deze leuke
tocht gaan afbreken
En met de post voor mij, blijkt de organisatie duidelijk werk te maken om er geen moddertocht van te maken.
- Lilleputter
- Mountainbiker
Post by Lilleputter »
Ik denk trouwens dat er deze week bijna overal slijk zal zijn dus maw gewoon stoempen