15/02/09 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

Er zullen Duvelkes zijn, maar ook bruine of blonde Tongerlo van 't vat en uiteraard de gewone frisdranken, warme dranken, broodjes, sportdrank én hele lekkere verse soep!

Ook de bevoorrading is voorzien van het nodige: sportdrank, water, verse soep, koeken, bananen en appelsienen!

Om een idee te geven hoe het vorig jaar was, hierbij een link naar de foto's van toen:
http://foto.zita.be/9727634178
De eerste foto's zijn sfeerbeelden van de kidstoer; daarachter volgen beelden genomen over verschillende plaatsen van het parcours.
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Wat commentaar op onze toertocht van vorig jaar... http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... jachthoorn

We hebben er al zin in... :bounce:

BTW: voorlopig verwachten ze droog en koud weer... 8)
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Wat commentaar op onze toertocht van vorig jaar... http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... jachthoorn

We hebben er al zin in... :bounce:

BTW: voorlopig verwachten ze droog en koud weer... 8)
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni ze :evil: geen aanrader
MTBikey
Mountainbiker

Post by MTBikey »

Er zijn inderdaad stukken van de Blosotoer die meer slijk zijn geworden dan wat anders. Maar daar is verandering in gekomen vermits er reeds twee stukken van de deze toer ondertussen zijn aangepast en zijn verlegd, in overleg met de gemeente en de boswachters. Absoluut een verbetering.
En onze toertocht beperkt zich gelukkig niet alleen tot de Blosos toertocht, dus het moddergehalte zal nog goed meevallen.
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

rendier wrote:volgens mij alijd klote in kasterlee met deze weeromstandigheden meer lopen dan fietsen mij ziede dar ni ze :evil: geen aanrader
Ge zou beter eerst eens vragen aan de organisatie hoe het er bij ligt...
dat doe je toch blijkbaar altijd. Maar nee, nu moet je direct deze leuke
tocht gaan afbreken [-X

En met de post voor mij, blijkt de organisatie duidelijk werk te maken om er geen moddertocht van te maken.
Method
Mountainbiker

Post by Method »

Ik vraag me af waarom er zovelen moeilijk doen over slijk?
Als ik de Bloso tour doe en ik kom in het zeer slijke stuk aan Kasterlee dan geniet ik volop. Gewoon rechtdoor alles geven en baggeren.
patje5
Mountainbiker

Post by patje5 »

zeg flupke zoude gele ni beter met de profs mee rijden als ik jullie gemiddelde zie en denk dat gij over een x aantal weken ook eens over da gemiddelde had da was toe iets van een 30 of zoiets da zijn toch die mannen die vroeger int roos reden he [-X
ResoR 1
Mountainbiker

Post by ResoR 1 »

Method is ne man naar mijn hart hij heeft volledig gelijk. In deze periode is de kans op slijk ZEER groot, wilde geen slijk gaat dan zomers mountainbiken.
De ene week is de andere niet en dat wisselende wat betreft omstandigheden en weer, DAT maakt mountainbiken in de winter nou zo mooi!!! (':-D')
Lilleputter
Mountainbiker

Post by Lilleputter »

Ik denk trouwens dat er deze week bijna overal slijk zal zijn dus maw gewoon stoempen :lol:
Post Reply