14/02/09 Peer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag het parcours afgereden binnen de basis. Ligt er heel goed berijdbaar en droog bij. Het kan nog heel wat water verdragen (Dit is geen oproep naar de weergodenrendier wrote:kan er iemand de toestand van het parcoer geven tegen vrijdag met al die regen van de afgelopen dagen
Men voorspelt wel een hoop regen, maar ik denk dat het parcours er niet te veel last van zal hebben, temeer ze vanaf donderdagnamiddag opnieuw droog weer voorspellen.
"Don't Hasitate, Be There"
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ze voorspellen lichte vorst tegen zaterdag.....gelukkig want op dit moment valt het water hier met bakken uit de lucht.
Beerke (Tom),Beerke wrote:Fons Moors wrote:Oei, dan moet ik weer passen want als ze mijne pas controleren dan bestaat de kans dat ze me daar gaan opsluiten...Beny wrote:en? terug van iedere deelnemer een copieke van de ID-kaart?
Wees gerust, ze sluiten u daar niet op.
Ge moogt gewoon niet binnen dan![]()
K denk dat ik ook eens ga, is tenslotte bij mijn ex werkgever en heb daar een jaar of 8 rondgedwaald
Ik wist niet dat je weg was uit de 10 Wing. Je zat toch bij de verdediging dacht ik. We zullen je zaterdag met open armen ontvangen. Je komt er misschien nog oude collega's tegen. Ik weet dat o.a. Tom Duysters, Ellen Dewit en Bart Baeten ook komen fietsen.
Tot zaterdag,
Luc
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
kom normaal ook af , hopelijk is het droog , dan kan ik van thuis uit al komen.
Het is voor een goed doel , dus zal er zijn . En de omloop is ook d emoeite. Tot zaterdag.
Het is voor een goed doel , dus zal er zijn . En de omloop is ook d emoeite. Tot zaterdag.
Deze voormiddag heb ik binnen de vliegbasis alles afgepijld. Dat is het voordeel van een toertocht binnen een afgesloten domein te doen
(er kunnen geen pijlen verdwijnen). Het parcours lag er, ondanks de liters regen van gisteren toch behoorlijk bij. Hier en daar wat plassen, maar zeker geen modderbrei
. Af en toe had ik wel het gevoel dat er iemand achter aan mijn fiets aan het trekken was
, maar dat kwam door het korstje van de ontdooide bovenlaag op de bevroren ondergrond.
Deze namiddag heeft iemand die het parcours niet kende samen met één van mijn collega's het parcours nog eens afgereden om te controleren of de afpijling OK was. Ze hebben nergens problemen gehad, maar uit veiligheid hebben we hier en daar toch nog een pijl bijgehangen. De grond lag er al heel anders bij; de meeste plassen waren verdwenen en ondooit, wat het toch al wat vlotter liet bollen. Nu maar hopen dat de weergoden ons zoals vandaag een beetje verwennen met zon en een beetje wind
. Komt er dan al eens een winterse bui bij, dan blijft alles zeker binnen te perken.
Morgen wordt er buiten de vliegbasis uitgepijld. Dan weten we ook hoe de ondergrond daar ligt. Ik denk dat we daar wel wat meer smurrie zullen vinden
. Maar het mag ook geen tapijt worden, we zijn toch MTB'ers en geen zondagtoeristen
.
Deze namiddag heeft iemand die het parcours niet kende samen met één van mijn collega's het parcours nog eens afgereden om te controleren of de afpijling OK was. Ze hebben nergens problemen gehad, maar uit veiligheid hebben we hier en daar toch nog een pijl bijgehangen. De grond lag er al heel anders bij; de meeste plassen waren verdwenen en ondooit, wat het toch al wat vlotter liet bollen. Nu maar hopen dat de weergoden ons zoals vandaag een beetje verwennen met zon en een beetje wind
Morgen wordt er buiten de vliegbasis uitgepijld. Dan weten we ook hoe de ondergrond daar ligt. Ik denk dat we daar wel wat meer smurrie zullen vinden
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik hoop dat ik ook kan komen rijden hier! Ben ziekskes!
Hoop tegen zaterdag beter te zijn