Baaikers (m/v),
In naam van alle ZoeNKers zou ik jullie bij deze willen bedanken voor jullie talrijke opkomst op onze toertocht .
We hebben dit jaar een beetje geluk gehad met het weer, niet schitterend maar het had veel slechter kunnen zijn. En dat heeft zich vertaald in een massale opkomst : +/- 2600 deelnemers.
Wanneer ik de bovenstaande commentaren lees (ook op andere MTB-fora) denk ik dat de ZoeNKers erin geslaagd zijn om jullie een prettige MTB-voormiddag aan te bieden.
Onthoud alvast deze datum : zondag 14 februari 2010. Dan zijn we aan de volgende uitgave toe en hopen we jullie met zijn allen weer te zien.
De voltallige ZoeNK-bende dankt jullie bij deze nogmaals voor jullie massale aanwezigheid en we wensen jullie allemaal een schitterend MTB-jaar toe !!!
Groetjes,
08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Als gij blauwe broek en blauw/rode trui aan had, ja dan klopt het.canyon wrote:Biesti...hebben wij elkaar niet gesproken aan de 2de bevoorrading ?
We hebben zelf nog een tijdje tesamen gereden ...
Ik had een rode vest van Bike Shop Diest aan. We stonden daar trouwens maar met 5 aan die bevoorrading.
Ik weet wel nog dat gij dan naar het einde toe ineens voorbijgestoven zijt, duidelijk nog beter poeier in de benen dan ik
- phille
- Mountainbiker
aaaaargh ge brengt ons weer op ideeen ... mss iets doen met rood ? rode sportdrank, rode curryworst, enkel paprika chips, rodenbach ipv leffe, ... MAN MAN MAN laat ons nu 5 maanden gerust en dan kan de miserie weer beginnen ...Biestie1 wrote:op valentijnsdag Jokke ?
Dan moet ge er toch eens iets speciaal van maken he
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Er sta al filmpke online van den Ivan
mtb Overijse beter bekend onder de oude naam Bierkarboys
intikken op google en dan filmpkes kiezen
Hoeveel Hm waren er het nu feitelijk op de 65km?
- LuckyIron
- Mountainbiker
of gewoon via http://www.mtboverijse.be/laagvlieger wrote:Er sta al filmpke online van den Ivanmtb Overijse beter bekend onder de oude naam Bierkarboys
In de ganse topic lees ik volgende gemeten waardes :laagvlieger wrote:Er sta al filmpke online van den Ivanmtb Overijse beter bekend onder de oude naam Bierkarboys
950 - 758 - 895 - 982 - 1096 - 988
Da geeft een gem. van 945
- cateye
- Mountainbiker
Hier is den Ivan!
Filmpke op http://www.mtboverijse.be
De frituurballekes aan de bevoorrading waren lekker maar heet, de dame
met de schotel was ook lekker maar ....
Filmpke op http://www.mtboverijse.be
De frituurballekes aan de bevoorrading waren lekker maar heet, de dame
met de schotel was ook lekker maar ....
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Mag dit topic afgesloten worden? Ik heb mij een heel jaar voorbereid op dit event. De 65 zou een makkie worden. Maar helaas, de natuur stelt zo zijn wetten. Ziek gvd! Zelfs de après heb ik aan mij voorbij laten gaan. Ieder nieuwe bladzijde wrikt de wonde steeds opnieuw open. Jokke, doe me 1 plezier. Maak van editie nummer 11 ook iets speciaal. Het getal 11 is niet voor niks dat van de 'gekken' en zo ken ik de zoenkers toch!