08/02/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Z. wrote:Tussen de lovende kritieken door:
Ik vond het spijtig dat ik bij de 2 de bevoorrading enkel nog sportdrank te drinken kreeg. Was nochtans om 10u vertrokken voor de 65 km. Het hongergevoel kwam dan ook opzetten tegen de tijd dat we in Pécrot aankwamen.

Uitgeputte bevoorradingen is normaal een fenomeen dat zich enkel voordoet bij wielertouristenclubs...
Dit kan ik moeilijk geloven hoor [-X
Ik ben om 10u20 vertrokken voor de 65 en toen ik aan bev. 2 kwam was er naast sportdrank ook nog Snickers, suikerwafels en eierkoeken. Alles nog ruim voldoende.
Ofwel hebben ze tussendoor een tijdje zonder gezeten, dat zou ook kunnen.
Ik heb wel nergens bananen gezien, die zullen uitgeput geweest zijn.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Nr 11 wrote:gewoon super van deze mannen maar als je ze kent weet je wel waarom =D>
Image
aaahh, Rillaarse bikers 10e editie, zie ik ... ge zult uit ullie pijp moeten komen manne :lol:
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Z. wrote:Tussen de lovende kritieken door:
Ik vond het spijtig dat ik bij de 2 de bevoorrading enkel nog sportdrank te drinken kreeg. Was nochtans om 10u vertrokken voor de 65 km. Het hongergevoel kwam dan ook opzetten tegen de tijd dat we in Pécrot aankwamen.

Uitgeputte bevoorradingen is normaal een fenomeen dat zich enkel voordoet bij wielertouristenclubs...
Sorry, ik heb die laatste twix opgegeten :-D
Ik heb me serieus leeggereden door de 1ste bevoorrading over te slaan met het gedacht dat de 2de voldoende zou zijn ... gelukkig had ik zelf nog een powerbar en druivensuiker bij.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

phille wrote: De 85% die ik eerder heb aangekondigd moet herleid worden naar 80%, een lange strook asfalt is moeten ingelast worden omdat het te erg is om jullie door te sturen, das zo een strookje dat iedereen in de streek hier kent en waar je leuke dingen kan doen, we skippen het want je moet bijduwen om beneden te geraken
welk stukje hebben jullie juist geskipt Fille?
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

A d r i wrote:
phille wrote: De 85% die ik eerder heb aangekondigd moet herleid worden naar 80%, een lange strook asfalt is moeten ingelast worden omdat het te erg is om jullie door te sturen, das zo een strookje dat iedereen in de streek hier kent en waar je leuke dingen kan doen, we skippen het want je moet bijduwen om beneden te geraken
welk stukje hebben jullie juist geskipt Fille?
We dachten in Nethen de 55-65 nog terug rechts omhoog te sturen na de afdaling door de holle weg om dan boven naar links (door het veld) af te slagen om zo in Paradis te komen. Maar dat stuk was zo kapotgereden door tractors/jeeps dat we zaterdag nog besloten hebben om de bikers door Nethen-centrum te sturen ipv ze tot aan hun knieen in de modder te laten klefferen.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Drukke baan inderdaad, maar onmiddellijk daarna een schone onverharde weg, over de Dijle, met een prachtig uitzicht in de Dijlevallei, en zachtjes omhoog terug den bos in. Drukke baan was dus heel, heel rap vergeten.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Dummy wrote:Leuk was ook dat er verschillende stukken van het BK marathon 2008 in zaten. Had het er toen zo bij gelegen, ze hadden niet moeten sprinten voor de titel denk ik.
lol, dat denk ik ook :drunk:
Houtte
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite,XT, SID World CUp, Noir cranks, Marta SL red, WH-M775

Post by Houtte »

Azza wrote:
Biestie1 wrote: Nog effe mijn cijferkes 67 km, 950 hms en ... 3u57 :oops:

Ik had met mijn Polar 758 hm op de 65 km.
ik had 65.3 km , 988 hms in 3u04
canyon
Mountainbiker

Post by canyon »

Biesti...hebben wij elkaar niet gesproken aan de 2de bevoorrading ?
We hebben zelf nog een tijdje tesamen gereden ...
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Bill wrote:De Dworpse Bikers (organisators v/d W-Cup classic) waren talrijk aanwezig, en zagen dat het dik in orde was!!!
Zéér mooi parcours vanaf de eerste bevoorrading.
Bewegwijzering, bevoorrading, inschrijving en sfeer waren super!!!!
Tot volgend jaar.
:roll:
Bill, prachtige avatar!!! Mijn schoonbroer, orangecrash, zal blij zijn dat hij hier bij jou opstaat.... :wink:
Post Reply