Ik ging de 65 komen doen ter voorberijding van wat langere ritten deze zomer mar mijn rug heeft er zaterdag avond anders over beslist.
En verschot gehoffen, miljaar! 'K hoop dat ik snel terug op de vlo kan.
Vind het wel jammer want keer er echt naar uit om te komen bollen.
08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Zijn de foto's die Jokke getrokken heeft ,ook al ergens te bekijken??
Mijn vrouw wil "bewijzen" zien dat ik er wel degelijk was.
Beetje laat thuisgekomen
Persoonlijk mijn beste winterrit tot nu toe.
Conditie was allesbehalve na twee weken "bikeloos" en met nen tegenstribbelende rug,maar ik wou deze dus niet missen.
De 65 afgelegd aan een gemiddelde van
/uur maar genoten van de prachtige vergezichten hier en daar.
Goeie organisatie,leuke randanimatie en prachtomloop .
Als ik dan van Phille nog te horen krijg dat ze bepaalde mooie stukken niet mogen gebruiken.
Man man,dat kunnen ze dan nog zwaarder maken
ZEKER tot volgend jaar!!!
Mijn vrouw wil "bewijzen" zien dat ik er wel degelijk was.
Beetje laat thuisgekomen
Persoonlijk mijn beste winterrit tot nu toe.
Conditie was allesbehalve na twee weken "bikeloos" en met nen tegenstribbelende rug,maar ik wou deze dus niet missen.
De 65 afgelegd aan een gemiddelde van
Goeie organisatie,leuke randanimatie en prachtomloop .
Als ik dan van Phille nog te horen krijg dat ze bepaalde mooie stukken niet mogen gebruiken.
Man man,dat kunnen ze dan nog zwaarder maken
ZEKER tot volgend jaar!!!
Last edited by herder levi on Mon 09 Feb 2009 11:31, edited 1 time in total.
Het was mooi! Heb de 65km gedaan en redelijk afgezien. Alle het goede is al gezegd, super tocht en door de snelle splitsing bij nergens file en als we dan een keertje vastzaten was dat absoluut niet erg, super!
Iemand die afslag gezien met die 15 pijlen, op elke boom 1? Echt fantastisch, ik lag dubbel van het lachen op de fiets en volgens mij had er iemand erg veel plezier in het uitzetten :)
Daarna ging het opvallen dat als er een afslag naar links kwam er vaak meer dan 2 pijlen werden gebruikt en bij naar rechts niet. Waarschijnlijk had de uitzetter wat te veel pijlen voor links af :) (grapje natuurlijk).
Ben op het laatst mijn computertje verloren, waarschijnlijk in de hal of bij de afspuitplek. Heb al gemaild naar de organisatie maar mocht iemand anders hem hebben gevonden, pb me alsjeblieft, het gaat om een sigma bc 2006.
Iemand die afslag gezien met die 15 pijlen, op elke boom 1? Echt fantastisch, ik lag dubbel van het lachen op de fiets en volgens mij had er iemand erg veel plezier in het uitzetten :)
Daarna ging het opvallen dat als er een afslag naar links kwam er vaak meer dan 2 pijlen werden gebruikt en bij naar rechts niet. Waarschijnlijk had de uitzetter wat te veel pijlen voor links af :) (grapje natuurlijk).
Ben op het laatst mijn computertje verloren, waarschijnlijk in de hal of bij de afspuitplek. Heb al gemaild naar de organisatie maar mocht iemand anders hem hebben gevonden, pb me alsjeblieft, het gaat om een sigma bc 2006.
Het was een hele mooie tocht; 35 km was voor mij een mooie limiet om toch reeds volop te kunnen genieten van alles wat werd aangeboden, van de tocht (prachtige omgeving en mooie klimmetjes!) en alles wat met de bevoorrading te maken had.
Het was echt af -> voor herhaling vatbaar!
Volgend jaar breng ik meer mensen van ons team mee; zij waren nu op andere tochten reclame gaan maken voor onze eigen tocht van volgende week, maar ik zorg ervoor dat ik hen kan overtuigen de volgende editie absoluut niet te missen!
--------------------------------------------------------
Zondag 15 februari 2009
MTB De Jachthoorn vzw - Toertocht te Lichtaart
Het was echt af -> voor herhaling vatbaar!
Volgend jaar breng ik meer mensen van ons team mee; zij waren nu op andere tochten reclame gaan maken voor onze eigen tocht van volgende week, maar ik zorg ervoor dat ik hen kan overtuigen de volgende editie absoluut niet te missen!
--------------------------------------------------------
Zondag 15 februari 2009
MTB De Jachthoorn vzw - Toertocht te Lichtaart
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Tussen de lovende kritieken door:
Ik vond het spijtig dat ik bij de 2 de bevoorrading enkel nog sportdrank te drinken kreeg. Was nochtans om 10u vertrokken voor de 65 km. Het hongergevoel kwam dan ook opzetten tegen de tijd dat we in Pécrot aankwamen.
Uitgeputte bevoorradingen is normaal een fenomeen dat zich enkel voordoet bij wielertouristenclubs...
Ik vond het spijtig dat ik bij de 2 de bevoorrading enkel nog sportdrank te drinken kreeg. Was nochtans om 10u vertrokken voor de 65 km. Het hongergevoel kwam dan ook opzetten tegen de tijd dat we in Pécrot aankwamen.
Uitgeputte bevoorradingen is normaal een fenomeen dat zich enkel voordoet bij wielertouristenclubs...
WTC Ottergem / MTB Erondegem
Voor jullie de 10e, voor ons de 1e deelname aan deze prachtige tocht.
Verandering van spijs, doet eten. Voor ons letterlijk én figuurlijk te nemen.
Een verademing, door de bossen ipv onze lokale blubber.
Dat we dit al negen jaar gemist hebben !
Proficiat voor jongens en meiskes van mtb zoenk !
ja, we komen terug, niet met 7 man maar met een paar bussen :-D
Verandering van spijs, doet eten. Voor ons letterlijk én figuurlijk te nemen.
Een verademing, door de bossen ipv onze lokale blubber.
Dat we dit al negen jaar gemist hebben !
Proficiat voor jongens en meiskes van mtb zoenk !
ja, we komen terug, niet met 7 man maar met een paar bussen :-D