Alle info op
http://vttleszouaves.free.fr/viewpage.php?page_id=14
Films op
http://vttleszouaves.free.fr/viewpage.php?page_id=11
33.(0)3.20.76.63.22
Belgisch kontakt 00 32 496 580.352
mvg
22/02/2009 Allennes-Les-Marais
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Vorig jaar 400 belgen aan de start naar ik gehoord heb.
Een klassieker met "vlaamse offroad aanloop" om dan een van de mooiste 9,4km mtbfunstukjes in het Base de Wingles te rijden die er maar zijn.
Met op het einde van dit hemelse stuk een bevoorrading ,hergroepering om
dan 500meter verder voor de brug terug linksaf en opnieuw dit stuk.
Wie graag korte klimmetjes , technische stukjes , slalommen tussen de bomen heeft krijgt hier nooit genoeg van. Zalig.
Vorig jaar heb we dat stukje van 9,4km 3X gereden met gans de bende.
Beslist een frigostuk.
Een klassieker met "vlaamse offroad aanloop" om dan een van de mooiste 9,4km mtbfunstukjes in het Base de Wingles te rijden die er maar zijn.
Met op het einde van dit hemelse stuk een bevoorrading ,hergroepering om
dan 500meter verder voor de brug terug linksaf en opnieuw dit stuk.
Wie graag korte klimmetjes , technische stukjes , slalommen tussen de bomen heeft krijgt hier nooit genoeg van. Zalig.
Vorig jaar heb we dat stukje van 9,4km 3X gereden met gans de bende.
Beslist een frigostuk.
Deze staat al een tijdje op de lijst van de forumbikers en terecht!!
Ik ben er zeker bij
Het stuk Wingles krijgen we af en toe eens onder de wielen, maar bij deze tocht heb ik toch steeds het meeste fun
Er zitten nog een aantal mooie stukken in en op het einde nog een paar "high-speed" stroken.
Vorig jaar vlamde ik 37-38 en kwam ik geen meter dichter op mijn konijn
Mo traxer reed ook rap zulle
Ik ben er zeker bij
Het stuk Wingles krijgen we af en toe eens onder de wielen, maar bij deze tocht heb ik toch steeds het meeste fun
Er zitten nog een aantal mooie stukken in en op het einde nog een paar "high-speed" stroken.
Vorig jaar vlamde ik 37-38 en kwam ik geen meter dichter op mijn konijn
Mo traxer reed ook rap zulle
- Moustache
- Kerstman
Ook al twee jaar van de partij, met telkens twee keer de Base de Wingles. Ik zou gerust ook wel drie keer willen dit speeltuintje rijden, maar die 15-20 kilometer terug naar Allennes zijn er voor mij dan te veel aan.
Misschien moet ik eens op de kaart kijken aan de inschrijving. Misschien kunnen we daar wel iets vinden om creatief met het parcours om te gaan.
(of de auto gewoon aan de Base de Wingles zetten en vier of vijf keer enkel dit deel doen....)
Misschien moet ik eens op de kaart kijken aan de inschrijving. Misschien kunnen we daar wel iets vinden om creatief met het parcours om te gaan.
(of de auto gewoon aan de Base de Wingles zetten en vier of vijf keer enkel dit deel doen....)
deze staat na vorig jaar ook met stip genoteerd
hopelijk geraakt mijne TOF-collega L'veldenaere fit tegen dan
maar sowieso komen er wss nog wat andere TOF-collega's mee ook
vraagje: parcours 25km doet nog steeds Wingles niet aan zeker? omdat er een paar senioren bij ons groepje zitten... mss moeten we dan toch het voorstel van Mous-mous overwegen om meteen tot aan de Base te rijden
rekening houdend met de staat van de ondergrond (volledig opdrogen tussen nu en 22/2 zal moeilijk zijn) kies ik wss weer voor de middelste afstand met een Base-bis
hopelijk geraakt mijne TOF-collega L'veldenaere fit tegen dan
vraagje: parcours 25km doet nog steeds Wingles niet aan zeker? omdat er een paar senioren bij ons groepje zitten... mss moeten we dan toch het voorstel van Mous-mous overwegen om meteen tot aan de Base te rijden
rekening houdend met de staat van de ondergrond (volledig opdrogen tussen nu en 22/2 zal moeilijk zijn) kies ik wss weer voor de middelste afstand met een Base-bis
- Moustache
- Kerstman
Mous-mousRodenbach wrote:vraagje: parcours 25km doet nog steeds Wingles niet aan zeker? omdat er een paar senioren bij ons groepje zitten... mss moeten we dan toch het voorstel van Mous-mous overwegen om meteen tot aan de Base te rijden![]()
Ik denk dat enkel de 35 en 45 Wingles aandoen, maar dat kunnen we aan de inschrijving wel te weten komen.