08/02/2009 Bekegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Vanmorgen ook naar Bekegem afgezakt om er een rustige TT af te werken. Rustig omdat ik de 50km helemaal alleen gereden heb en zo een eigen tempo kon rijden.
Tevreden over de tocht hoewel er toch wel heel veel road inzat. Voor de rest waren alle off-roadstroken goed berijdbaar.

Nog kennis gemaakt met gouden leeuwke in de kleedkamers. :wink:

Groeten

geertje :wink:
Quattro
Mountainbiker

Post by Quattro »

Vanmorgen samen met 2 companen ook de 50km gereden. Eerste deel behoorlijk wat voor mij onbekend off-road. Daarna richting Zedelgem, Loppen, Jabbeke de gekende (Bloso) stukken.
Organisatie was goed. Bevoorradingen ook (behalve dat munt niet echt mijn ding is, dan maar water gedronken). Qua parcours mocht er hier en daar toch een extraatje ingezeten hebben.
Wat betreft het gehalte road: dat was inderdaad aan de hoge kant, maar aangezien het mijn eerste rit was na 3 weken noodgedwongen inactiviteit kwam mij dit wel goed uit. 't was er eentje onder het moto "als het niet lastig genoeg was reed je te traag..."

Volgende keer terug met hopelijk hier en daar een extra privé-stukje.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Bekegem, B B B B B B B B B B Bekegem.
Gestart met twee jongeluiden. Geboren Bekegemnaars, ex-BMX-ers, full-time kiekens, maar dankzij een goed huwelijk met bijhorende tang, toch nog goed terecht gekomen.

Hoewel beiden een decennia jonger dan mezelf, zag ik het naar goede gewoonte perfect zitten. Doseren was de boodschap. In’t wiel zitten had weinig zin rekening houdend met hun hoog spiering gehalte (In de forumbende ben ik wel wat anders gewend). Hun rijstijl liet het zelfs niet toe. Achter iedere bocht een wheelietje trekken, synchroon jumpen bij elke molshoop, en commentaar geven over mekaars menàge.

Het parcour lag er perfect bij. Getuige hiervan de koffielepel modder tussen mijn voorderailleur bij aankomst. Ik heb me dan ook 49.7km goed geamuseerd. Met die twee kerels kan het moeilijk anders.

Voor een eersteling hebben de Gouden Leeuwkes (wielertoeristen) wat mij betreft, perfect werk afgeleverd.
Volgend jaar de fun & mtb factor iets (veel) meer uitwerken, en de streek rond Brugge heeft er weer een klassieker bij.
PS. Die vrouwen in Bekegem zijn ook niet mis. Pieperen van bij de eerste ontmoeting.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

amateur-biker wrote:`k Had al direkt pech vermits mijn twee medecompanen niet tijdig op de afspraak geraakt waren wegens moeten rechtsomkeer maken achter de vergeten schoenen #-o .
't Waren wel hun schoenen niet hé, maar die van de jeugd die een half uur voor hen vertrok, belt dat ze mogen terugkeren om hun schoenen op te halen en die dan nog afdraaien op de kleine terwijl de oudjes de grote afhaspelen [-X
PS Mijn vader had je nieuwe lidkaart bij. Je krijgt ze de volgende keer wel van hem.
Post Reply