Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik weet het, maar op Picasa werkt het wel....klik even op Bike in fields (de grote is ondertussen aangepast....
Wat mis is gegaan weet ik niet

Exporteer het op YOU TUBE als het gaat...ik snap daar niks van aan
Wat mis is gegaan weet ik niet

Exporteer het op YOU TUBE als het gaat...ik snap daar niks van aan
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Angelo. schreef:

Aan de Litzberg is het "veilig" om ermee te beginnen, geen stele afdaling en zand en plassen....goed om te beginnen.
Dilserbos richting 3paalhoeve heb je daar bovenop een serie "downhill's" in het miniatuur, let daarop, want het is steil en slingeren tussen bomen.
Litzberg is het veilig??? Laat het just aan de litzberg zijn waar ik mijn ribben heb gekneusd![]()
Steil en slingeren tussen bomen. Oh heerlijk, wat zou ik nu graag op mijne fiets zitten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Die is van me hé. ik weet het, maar je kunt altijd kiezen tussen rechte stukken met braafjes afdalingkes
of anderen crash's stukken tussen bomen die niet aan de kant willen gaan....ik had het over de "meer normale route" op de Litzberg. Om te beginnen en te ontdekken is de Litzberg een aanrader.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Goesting heb ik, maar ik moet de plafond verven, anders vermoord mijn vrouw meAngelo. wrote:Bij de weg. Heeft er iemand goesting om morgen middag te gaan rijden? Als het weer het toelaat tenminste
Zondag namiddag ga ik wel de bossen in (proberen de route van de zondag terug te vinden, maar dan tegen richting...80´% ken ik, de anderen 20% zullen we zien.....