Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Jacky, er werkt niets.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Ik weet het, maar op Picasa werkt het wel....klik even op Bike in fields (de grote is ondertussen aangepast....
Wat mis is gegaan weet ik niet :(
Image

Exporteer het op YOU TUBE als het gaat...ik snap daar niks van aan :-?
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Image
Vos in de bossen
Mountainbiker

Knap !!!! merssi hé. En tot nog eens.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Angelo. schreef:
Aan de Litzberg is het "veilig" om ermee te beginnen, geen stele afdaling en zand en plassen....goed om te beginnen.
Dilserbos richting 3paalhoeve heb je daar bovenop een serie "downhill's" in het miniatuur, let daarop, want het is steil en slingeren tussen bomen.
Litzberg is het veilig??? Laat het just aan de litzberg zijn waar ik mijn ribben heb gekneusd :lol:

Steil en slingeren tussen bomen. Oh heerlijk, wat zou ik nu graag op mijne fiets zitten.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D> =D> =D>
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Die eerste quote is wel niet van mij.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Bij de weg. Heeft er iemand goesting om morgen middag te gaan rijden? Als het weer het toelaat tenminste
Vos in de bossen
Mountainbiker

Die is van me hé. ik weet het, maar je kunt altijd kiezen tussen rechte stukken met braafjes afdalingkes :-) of anderen crash's stukken tussen bomen die niet aan de kant willen gaan....ik had het over de "meer normale route" op de Litzberg. Om te beginnen en te ontdekken is de Litzberg een aanrader.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Een beetje plakwerk.Als je gelijk mij,de hele dag thuis binnen bent en weet niet wat te (kunnen) doen,dan zoek ge naar oude verhalen om de tijd te doden.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Angelo. wrote:Bij de weg. Heeft er iemand goesting om morgen middag te gaan rijden? Als het weer het toelaat tenminste
Goesting heb ik, maar ik moet de plafond verven, anders vermoord mijn vrouw me 8-[

Zondag namiddag ga ik wel de bossen in (proberen de route van de zondag terug te vinden, maar dan tegen richting...80´% ken ik, de anderen 20% zullen we zien.....
Post Reply