07/02/09 Keiheuvel Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rendier
Mountainbiker

Post by rendier »

echt prima jongens goede organisatie en goed uitgepijlt ik vind persoonlijk een van de schoonste toeren van de omstreken de bevoorading was dik inorde de toer zelf vond ik zo goed als droog buiten een paar stroken na maar dit maakt een echte vtt bedankt jongens :P =D>
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Eén van de mooiere tochten tot nog toe. Het stuk voor de bevoorrading was droger dan erna. Al met al met de modder enzo toch van het zwaarder kaliber. Maar daar gaan we natuurlijk voor!
singletrack rulez ! =D> =D> =D>
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

ben vandaag niet kunnen gaan ... toevallig iemand 'n gps track?
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Leuk tochtje, mooie singletracks en op momenten toch wel zwaar door de staat van het parkoer 'dankzij' de regen van de afgelopen dagen...
goede bevoorrading en de pijltjes hingen waar ze moeten hangen, de Westmalle liep waar hij moest lopen.
Tot volgend jaar =D>
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

Liberodger wrote:Wat een salonbikers! 8) Ik denk dat ik zelf eens ga kijken hoe droog het is, onder de tocht, en hoe nat erna!! :lol: :roll:
Deze salonbiker is jou wel voorbij gereden , int slijk 8)

En aan organisatie : chappeau , zo wil ik elke week een tt gaan rijden .
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

908 deelnemers, niet slecht voor een zaterdag. De aanduidingen aan de kruispunten om in de Keiheuvel te geraken kunnen beter. Een punt om te verbeteren tegen volgend jaar. Voor de rest allemaal bedankt om naar Balen af te zakken =D> En denk er aan: mountainbikers hebben betere sex want die zijn gewoon om wat moeite te doen om hun doel te bereiken en zeker in vettige omstandigheden :wink:
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

leuke kidstour gedaan,mijn opvolging is in aantocht al was hij best moe na de rit,maar super tevreden.Ook de bepijling was top!!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Na een lange inactiviteit,met de bike tot daar gereden en vol goede moed gestart. :bounce:
Na enkele kilometers was het plezante er reeds vanaf en begon de pijn terug op te spelen aan de schouder het fietspad dan
maar opgezocht en zo naar de bevoorrading gereden. :cry:
Efkens moeten wachten op de andere leden van de club en dan maar richting huis gereden.
Het gaat nog wel wat duren eer ik weer een volledige toertocht kan rijden en dat met de zomer voor de deur. #-o #-o
De soep op de bevoorrading was lekker. =D>
spoorjack
Mountainbiker

Post by spoorjack »

Heb de tt nu al enkele keren gereden en vind hem steeds dik in orde.
Proficiat aan de organisators, zo moesten er meer zijn.
Den trappist van't vat ging er ook goed binnen.
Storm
Mountainbiker

Post by Storm »

Ik was er zaterdag ook bij.
Goed tot aan de start geraakt, ik heb geen GPS ofzo dus gewoon op goed geluk tot in het centrum van Balen gereden en aan het verkeerslicht hingen er al plaatjes.
Dan de rit zelf : wat een single-track paradijs zeg!! Ik heb me lang afgevraagd wanneer deze zouden stoppen maar ze bleven maar komen, helemaal tot aan de bevoorrading (dus m.a.w. bijna 20 km onafgebroken single-tracks).
De bevoorrading zelf was ook grote luxe : verschillende soorten koeken, soep en een ganse bak met Aquarius'kes.
Ik begin te snappen waarom deze tocht altijd 4-sterren heeft gehad!!
Ik weet in ieder geval waar ik volgend jaar rond deze periode opnieuw ga moeten rijden :wink:
Post Reply