07/02/09 Keiheuvel Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
908 deelnemers, niet slecht voor een zaterdag. De aanduidingen aan de kruispunten om in de Keiheuvel te geraken kunnen beter. Een punt om te verbeteren tegen volgend jaar. Voor de rest allemaal bedankt om naar Balen af te zakken
En denk er aan: mountainbikers hebben betere sex want die zijn gewoon om wat moeite te doen om hun doel te bereiken en zeker in vettige omstandigheden 
Na een lange inactiviteit,met de bike tot daar gereden en vol goede moed gestart. 
Na enkele kilometers was het plezante er reeds vanaf en begon de pijn terug op te spelen aan de schouder het fietspad dan
maar opgezocht en zo naar de bevoorrading gereden.
Efkens moeten wachten op de andere leden van de club en dan maar richting huis gereden.
Het gaat nog wel wat duren eer ik weer een volledige toertocht kan rijden en dat met de zomer voor de deur.

De soep op de bevoorrading was lekker.
Na enkele kilometers was het plezante er reeds vanaf en begon de pijn terug op te spelen aan de schouder het fietspad dan
maar opgezocht en zo naar de bevoorrading gereden.
Efkens moeten wachten op de andere leden van de club en dan maar richting huis gereden.
Het gaat nog wel wat duren eer ik weer een volledige toertocht kan rijden en dat met de zomer voor de deur.
De soep op de bevoorrading was lekker.
Ik was er zaterdag ook bij.
Goed tot aan de start geraakt, ik heb geen GPS ofzo dus gewoon op goed geluk tot in het centrum van Balen gereden en aan het verkeerslicht hingen er al plaatjes.
Dan de rit zelf : wat een single-track paradijs zeg!! Ik heb me lang afgevraagd wanneer deze zouden stoppen maar ze bleven maar komen, helemaal tot aan de bevoorrading (dus m.a.w. bijna 20 km onafgebroken single-tracks).
De bevoorrading zelf was ook grote luxe : verschillende soorten koeken, soep en een ganse bak met Aquarius'kes.
Ik begin te snappen waarom deze tocht altijd 4-sterren heeft gehad!!
Ik weet in ieder geval waar ik volgend jaar rond deze periode opnieuw ga moeten rijden
Goed tot aan de start geraakt, ik heb geen GPS ofzo dus gewoon op goed geluk tot in het centrum van Balen gereden en aan het verkeerslicht hingen er al plaatjes.
Dan de rit zelf : wat een single-track paradijs zeg!! Ik heb me lang afgevraagd wanneer deze zouden stoppen maar ze bleven maar komen, helemaal tot aan de bevoorrading (dus m.a.w. bijna 20 km onafgebroken single-tracks).
De bevoorrading zelf was ook grote luxe : verschillende soorten koeken, soep en een ganse bak met Aquarius'kes.
Ik begin te snappen waarom deze tocht altijd 4-sterren heeft gehad!!
Ik weet in ieder geval waar ik volgend jaar rond deze periode opnieuw ga moeten rijden