waar blijven die verkondigingen van Wellens?doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?
Enkel met pech is hij deze zondag te kloppen. En ik spreek niet als supporter. Als er iemand een weddenschap op durft zetten ? En wacht maar wat hij de dagen erna zal verkondigen. Er zullen er velen verschieten !
doctor
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ja, waar blijven die ?greenie wrote:waar blijven die verkondigingen van Wellens?doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?
Enkel met pech is hij deze zondag te kloppen. En ik spreek niet als supporter. Als er iemand een weddenschap op durft zetten ? En wacht maar wat hij de dagen erna zal verkondigen. Er zullen er velen verschieten !
doctor
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hij ging verkondigingen doen als hij won... dus zullen ze er niet komen zeker?pvandebe wrote:Ja, waar blijven die ?greenie wrote:waar blijven die verkondigingen van Wellens?doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?
doctor
-
FilipF
- Mountainbiker
- Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)
gaat hem stoppen met veldrijden ? mountainbiker worden ? of wegrenner?pvandebe wrote:Ja, waar blijven die ?greenie wrote:waar blijven die verkondigingen van Wellens?doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?
doctor
kheb nog nergens verkondigingen gelezen ...
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
pachtige cross in lille
de wk albert op de eerste plaats, nys 2de en wellens 3de
ze blijven er alle drie ook positief over en ze gunnen het elkaar
sven heeft ook de gva trofé veilig gesteld en de prijzen buiten de supper prestige zijn verdeeld.
nys :bk, wb, gva, uci
albert: wk
supper prestige : ?
de wk albert op de eerste plaats, nys 2de en wellens 3de
ze blijven er alle drie ook positief over en ze gunnen het elkaar
sven heeft ook de gva trofé veilig gesteld en de prijzen buiten de supper prestige zijn verdeeld.
nys :bk, wb, gva, uci
albert: wk
supper prestige : ?