08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Niets op aan te merken! alles was superrrrrr
Bevoorrading, hotdog, op het eerste bergske e stukske kaas/salami + glaaske of 2 cava. Ge moest me nadien is zien vliegen
. Maar mannen dien special guest aan de bevoorrading, DIENE WAS AF!!!!!! Applaus veu DE BRULLENDE WAAL!!!!
Hahahahhaa en mo gaan en vooral blijven gaan. de speciallekes dees jaar waren af. Tot volgend jaar! 
- LaGamuza
- Mountainbiker
Ook de 45 gedaan, maar de griep van vorige week zat nog in de benen, voor de bevoorrading ploegmaat al moeten lossen en redelijk kapot als ik binnenkwam. Mooi parcours en alles was dik in orde. Wel spijtig da ik die speciale diersoort (de brullende waal) gemist heb. Mss eens docu van maken voor op discovery channel.
Tot volgend jaar mannen, wij komen zeker terug.
Tot volgend jaar mannen, wij komen zeker terug.
-
Smallen Drash
- Mountainbiker
Post by Smallen Drash »
Pracht van een TT, pracht van een organisatie!! ik heb er weer ferm van genoten Zoenkers!! tot vvolgend jaar!!

-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Deze morgen ook afgezakt naar Heverlee voor de 55 km. Wat een SUPER organisatie, geen enkel minpuntje. Zeer goede bewegwijzering, prachtig parcours, goede bevoorrading en bij de aankomst nog drankje tijdens het wachten aan de afspuitstand. Lange file aan de afspuitstand maar op 10 min stond mijn Cannondaleke weer blinkend klaar voor volgende week. Fantastisch georganiseerd!!!!
Deze tocht blijft op mijn kalender staan. En nu wachten op de foto's.
Organisatie:

Deze tocht blijft op mijn kalender staan. En nu wachten op de foto's.
Organisatie: