08/02/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Niets op aan te merken! alles was superrrrrr =D> Bevoorrading, hotdog, op het eerste bergske e stukske kaas/salami + glaaske of 2 cava. Ge moest me nadien is zien vliegen :lol: . Maar mannen dien special guest aan de bevoorrading, DIENE WAS AF!!!!!! Applaus veu DE BRULLENDE WAAL!!!! =D> Hahahahhaa en mo gaan en vooral blijven gaan. de speciallekes dees jaar waren af. Tot volgend jaar! =D>
dirksan
Mountainbiker

Post by dirksan »

de 45 km gedaan - de beentjes zijn nog niet klaar voor langer werk- zoals de vorige edites was ook deze tocht weer 100 % af
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Ook de 45 gedaan, maar de griep van vorige week zat nog in de benen, voor de bevoorrading ploegmaat al moeten lossen en redelijk kapot als ik binnenkwam. Mooi parcours en alles was dik in orde. Wel spijtig da ik die speciale diersoort (de brullende waal) gemist heb. Mss eens docu van maken voor op discovery channel. :P
Tot volgend jaar mannen, wij komen zeker terug.
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Pracht van een TT, pracht van een organisatie!! ik heb er weer ferm van genoten Zoenkers!! tot vvolgend jaar!! :wink: =D> =D> =D>
Yvie
Mountainbiker

Post by Yvie »

Heel goede rit, alles zat mee. Perfecte organisatie, en vooral mooie bediening in de sporthal, vooral de blonde met mooie ogen en grijze trui...
Kortom, moe ma voldaan
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Zoals al gezegd fantastische organisatie. Aan de man aan de eerste helling: Ik heb de Joepi ni gezien, sorry. :lol: Wat ik persoonlijk het grappigste vond aan de brullende Waal act, was dat net op dat moment de fanfare toekwam :lol: .
Tot volgend jaar.
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Hier hoeft verder niet veel commentaar bij he. Zo moet het!

Het orkestje dat een 'dodenmars' aan het spelen was op te top van dat steil klimmetje was wel het hoogtepunt van de tt voor mij :)
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Deze morgen ook afgezakt naar Heverlee voor de 55 km. Wat een SUPER organisatie, geen enkel minpuntje. Zeer goede bewegwijzering, prachtig parcours, goede bevoorrading en bij de aankomst nog drankje tijdens het wachten aan de afspuitstand. Lange file aan de afspuitstand maar op 10 min stond mijn Cannondaleke weer blinkend klaar voor volgende week. Fantastisch georganiseerd!!!!
Deze tocht blijft op mijn kalender staan. En nu wachten op de foto's.

Organisatie: =D> =D> =D>
DIRKBIKER
Mountainbiker

Post by DIRKBIKER »

Alles Tip-Top georganiseerd.
De gevaarlijke kruispunten en oversteekplaatsen waren zeer goed aangegevenn Nog ietsje beter is een seingever op de meest gevaarlijke oversteekplaatsen (hoeft niet, er is toch niets gebeurt vandaag, maar is toch veiliger).
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Zalige TT, een dikke prificiat aan de organisatie!!! Tot volgend jaar. :wink:
Post Reply