15/02/09 Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Mijn zien jullie hier ook!!! Ik wil wel fietsen op het parcours waar jullie terechte wereldkampioen Niels Albert zijn trainingsrondes heeft afgelegd!!!! PROFICIAT BELGIE!! Joske uit Breda 
joske uit breda wrote:Mijn zien jullie hier ook!!! Ik wil wel fietsen op het parcours waar jullie terechte wereldkampioen Niels Albert zijn trainingsrondes heeft afgelegd!!!! PROFICIAT BELGIE!! Joske uit Breda
Beste Joske uit Breda, wij staan honderd procent garant dat jij over het trainingsparcours mag rijden.
En als de conditie het toelaat zelfs meerdere keren.
Onze tocht is zo gemaakt dat de echter liefhebbers zoveel rondjes kunnen draaien als zij zelf willen. Vergeet niet dat na deze 3 km er nog verschillende heuvelachtige zware stroken komen.
Dus zeker doseren anders is pijpje uit na enkele rondjes op dit circuit.
Tot zondag
MTBikey heeft de kidstocht al omschreven, echter wil volgende bijvoegen.Dannes xc wrote:Hoeveel km's telt de kids-tour?Is dit een aparte tour of loopt hij samen met de andere?
Ben juist retour van verkenning kidstour heb de bevoorrading getest
Deze kids vertrekken onder begeleiding van enkele ervaren rijders zij zullen er zorg voor dragen dat dit op een veilige manier verloopt.
Plusminus 14 km, bevoorrading na 8 km.
De niet begeleide kids kunnen een afgepijlde omloop met benamming kids volgen.
Ook deze gasten bekomen bevoorrading na ongeveer 8 km.
Echter zij rijden niet over traningsparcours Nijs Wellens Albert.
Op de bevoorrading bekomen ze een aandenking van de ploeg Fidea Cycling Team.
VTT Lichtaart 15/02/09
Ik zal er ook zijn , de Kiekefretter idk en Jos en de Wimmen komen ook mee. Naar het schijnt is het een hele mooie toer , maar redelijk zwaar. Ik kies dan maar voor de 35 km (denk ik)
Re: VTT Lichtaart 15/02/09
Niks laten wijsmaken het is heuvelachtig maar zeker vlot te doen.Blauw Oog wrote:Ik zal er ook zijn , de Kiekefretter idk en Jos en de Wimmen komen ook mee. Naar het schijnt is het een hele mooie toer , maar redelijk zwaar. Ik kies dan maar voor de 35 km (denk ik)
Tis wel een MTB tour.
Dus niet inhouden en neem gerust de 46 km.
-
Kiekefretter in de kempen
- Mountainbiker
Re: VTT Lichtaart 15/02/09
Post by Kiekefretter in de kempen »
Als er een Duvelke is erna, dan moeten we de "grote" doen...Wim 2 ook !Blauw Oog wrote:Ik zal er ook zijn , de Kiekefretter idk en Jos en de Wimmen komen ook mee. Naar het schijnt is het een hele mooie toer , maar redelijk zwaar. Ik kies dan maar voor de 35 km (denk ik)
Precies wel een leuke rit als je de commentaar leest...