Wij zijn er zeker vrijdag en waarschijnlijk zaterdag ook nog eens.
grtz ivan
14/02/09 Peer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag het "tapijt" gestofzuigd.Liberodger wrote:Lukske, wij zullen ook komen, maar alleen als ge geen tapijt gaat leggen.![]()
Voor het goede doel steken we altijd wel een tandje bij!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag 
Meestal kan men vroeger starten. Gewoonlijk is dit rond 11.30 u; soms ook al eens vroeger. Om de vliegbasis op en af te rijden moeten er enkele poorten opengedaan worden door de mensen van de veiligheid. Alles hangt dus een beetje van hen af. Maar 11.30 u is zeker mogelijk. Hopelijk zien we je volgende zaterdag.Ghost-biker wrote:Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Oei, dan moet ik weer passen want als ze mijne pas controleren dan bestaat de kans dat ze me daar gaan opsluiten...Beny wrote:en? terug van iedere deelnemer een copieke van de ID-kaart?
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Ga proberen om dit jaar toch eens te komen. Ik ben dit al 2 jaar van plan...dus derde keer, goeie keer. 
Fons Moors wrote:Oei, dan moet ik weer passen want als ze mijne pas controleren dan bestaat de kans dat ze me daar gaan opsluiten...Beny wrote:en? terug van iedere deelnemer een copieke van de ID-kaart?
Wees gerust, ze sluiten u daar niet op.
Ge moogt gewoon niet binnen dan
K denk dat ik ook eens ga, is tenslotte bij mijn ex werkgever en heb daar een jaar of 8 rondgedwaald
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Heb deze nog geen enkele keer gemist, hoop dit zaterdag ook niet te doen. T'is tenslotte ook voor een goed doelLukske wrote:Meestal kan men vroeger starten. Gewoonlijk is dit rond 11.30 u; soms ook al eens vroeger. Om de vliegbasis op en af te rijden moeten er enkele poorten opengedaan worden door de mensen van de veiligheid. Alles hangt dus een beetje van hen af. Maar 11.30 u is zeker mogelijk. Hopelijk zien we je volgende zaterdag.Ghost-biker wrote:Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag