14/02/09 Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

Wij zijn er zeker vrijdag en waarschijnlijk zaterdag ook nog eens.

grtz ivan
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Liberodger wrote:Lukske, wij zullen ook komen, maar alleen als ge geen tapijt gaat leggen. :wink:
Voor het goede doel steken we altijd wel een tandje bij!
Vandaag het "tapijt" gestofzuigd. =D> 't Is te zeggen hellingen vrij van bladeren en enkele stukken singeltracks vrij van stekelige onderbegroeiing gemaakt. Net op tijd gedaan om geen sneeuw op ons neus te krijgen. :-) Het "tapijt" ligt er momenteel netjes bij, maar er zal toch nog stevig met de beentjes geduwd moeten worden. :lol:
po
Mountainbiker

Post by po »

zal ook is komen zien
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag :-?
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Ghost-biker wrote:Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag :-?
Meestal kan men vroeger starten. Gewoonlijk is dit rond 11.30 u; soms ook al eens vroeger. Om de vliegbasis op en af te rijden moeten er enkele poorten opengedaan worden door de mensen van de veiligheid. Alles hangt dus een beetje van hen af. Maar 11.30 u is zeker mogelijk. Hopelijk zien we je volgende zaterdag.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Beny wrote:en? terug van iedere deelnemer een copieke van de ID-kaart? :-D
Oei, dan moet ik weer passen want als ze mijne pas controleren dan bestaat de kans dat ze me daar gaan opsluiten...
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ga proberen om dit jaar toch eens te komen. Ik ben dit al 2 jaar van plan...dus derde keer, goeie keer. :wink:
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

Fons Moors wrote:
Beny wrote:en? terug van iedere deelnemer een copieke van de ID-kaart? :-D
Oei, dan moet ik weer passen want als ze mijne pas controleren dan bestaat de kans dat ze me daar gaan opsluiten...

Wees gerust, ze sluiten u daar niet op.
Ge moogt gewoon niet binnen dan :wink:
K denk dat ik ook eens ga, is tenslotte bij mijn ex werkgever en heb daar een jaar of 8 rondgedwaald 8)
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Lukske wrote:
Ghost-biker wrote:Is er de mogelijkheid om reeds vanaf 11u30 -12u00 te vertrekken. Heb nog verplichtingen in de namiddag :-?
Meestal kan men vroeger starten. Gewoonlijk is dit rond 11.30 u; soms ook al eens vroeger. Om de vliegbasis op en af te rijden moeten er enkele poorten opengedaan worden door de mensen van de veiligheid. Alles hangt dus een beetje van hen af. Maar 11.30 u is zeker mogelijk. Hopelijk zien we je volgende zaterdag.
Heb deze nog geen enkele keer gemist, hoop dit zaterdag ook niet te doen. T'is tenslotte ook voor een goed doel :-D
Wouter.u
Mountainbiker

Post by Wouter.u »

De heidetrappers zullen er zeker en vast ook zijn . Nu nog hopen op goed weer en de TT is al weer bijna geslaagd

Tot zaterdag :wink:
Post Reply