Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....
08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Een delegatie megabikers ( de originele) zullen er ook zijn, ik ben alvast aan het oefenen.................... met de flauw grappen
Michael Jackson komt uit de ontvangstkamer van een ziekenhuis nadat zijn vrouw was bevallen van een zoon. En de dokter en michael lopen zo over de gang en zo vraagt Michael aan de dokter wanneer mag ik nou sex hebben. Zegt de dokter daarop: nou wacht nog maar wel eventjes tot hij kan lopen he....
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
En jongens update parkours please!!
Wa schaft de pot op de bevoorrading, liefst rijpe bananen hé mannen.
Der zijn der 2 zekers hé
Normaal om 08,30uur aan de start
Wa schaft de pot op de bevoorrading, liefst rijpe bananen hé mannen.
Der zijn der 2 zekers hé
Normaal om 08,30uur aan de start
-
turbotiger
- Mountainbiker
- laagvlieger
- Mountainbiker
-
tish
- Mountainbiker
Voor zo'n WK wedstrijd helpen alle kleintjes natuurlijk.Ief wrote:ik peins dat ik straks mijn Geax Barromountain van speed naar traction richting ga leggen. want sommige hellingen zullen er wel vreed vettig bij liggen. en dan kan je alle grip gebruiken die je hebt.... al geven de banden op speed ook redelijk wat grip.
Ik denk persoonlijk dat ik mijn bandendruk ga verlagen van 2,0 naar 1,99 kg.