05/02/2009 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

... mijn fietske staat weeral klaar voor de volgende rit :-D

ik heb ook zeer genoten van de rit,de meeste wegskes waren me wel bekend maar de aaneenknoping was dan weeral eens anders, de bepeiling was heel goe! wel wat modder,maar da was te verwachten met dit weertype.

alsook de bevoorrading en de afspuitstand was perfect (voldoende lanzen en serieus wat druk)

ik had exact 55km op mijn garmineke =D> (ik heb stukje naast brug van hamme naar elversele 2x gedaan :oops: )

volgend jaar ben ik weer van de partij :bounce:
markus77
Mountainbiker

Post by markus77 »

De toertocht is mij 100% meegevallen , maar op sommige plekken was het heel vettig .De organisatie was top goede bevoorrading en knap promoteam van redbull mercikes en zeker tot volgend jaar.
markus77
Mountainbiker

Post by markus77 »

De toertocht is mij 100% meegevallen , maar op sommige plekken was het heel vettig .De organisatie was top goede bevoorrading en knap promoteam van redbull mercikes en zeker tot volgend jaar.
firmie
Mountainbiker

Post by firmie »

Deze middag hier ook gestart. Het parcours was zeer goed met vooral de vele bosstroken. De bevoorrading en afspuit waren prima.
Volgend jaar terug van de partij (als ik op tijd mijn verlof aangevraagd heb.
Het stuk langs de autosnelweg lag er toch redelijk gevaarlijk bij, waardoor het serieus opletten was.
Organisatie =D> =D> =D>
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

vrienden, door omstandigheden was ik er nooit in geslaagd om jullie rit te rijden en ik moet zeggen: ik heb wat gemist de laatste jaren!!

hoewel ik de streek vrij goed ken hebben jullie me verrast met enkele onbekende leuke stukken!!!!

prima organisatie: vlotte inschrijving, leuk parcours, een nooit geziene bevoorrading (das wat anders dan die bij ronde van t waasland) en knappe afspuitstand, etc...

dat er enkele vettigere stukjes in zaten... tja, met die regen van deze ochtend zou t zelfs in de kempen vuil zijn he! dat pakken we er wel bij he!

Marc, Dirk, Tony en Sabine: veel dank van de collega's uit St Gillis/Stekene en tot volgend jaar!!!!

Gr Filip
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

Het doet ons deugd dat er zoveel positieve reactie's komen.

Daar doen een aantal idealisten het namelijk voor. Wij houden er van om jullie vééééél fietsplezier te geven.

Alleen zal ik volgende week zeker naar de ostheopaat moeten gaan want de rug zit vast door de kilo's kalk die in de rugzak hebben gezeten. #-o

Volgend jaar zullen we zeker werk maken van de korte afstand zodat we wel op de beloofde kilometers uitkomen. :drunk:
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

[quote="marc vanomobilbiker"]

zal er niet veel kuiswerk zijn....

quote]
[-X [-X [-X [-X :wink: :wink: :wink:

Ik heb er toch langer over gedaan dan ik "gepland" had;(16.00u verwachte mijn werkgever mij ... ):evil: :cry: :(

den après heb ik dus moeten missen.
De weersomstandigheden vielen al bij al nog goed mee;zelfs een waterzonnetje in de namiddag;
heb me de verplaatsing niet beklaagd;
tot volgende gelegenheid.
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

'k Heb de fotookes van de bevoorrading doorgestuurd naar onze webmaster. Deze zijn weldra te zien op onze site wielertoerisme.tk
Grtz.
zoldersebikeric
Mountainbiker

Post by zoldersebikeric »

Zoals ons was beloofd, was alles meer dan in orde. Heb mij reuze goed geamuseerd, enkel een valpartij na 500 meter en ne lekke band. Een deftige versnapering onder weg en ne hoop modder naast de autosnelweg. Meer moet dat niet zijn he.

Proficiat met de organisatie en wat Karolien betreft, dan hebben we toch een reden om volgend er zeker opnieuw bij te zijn he :wink:
-Tomme-
Mountainbiker

Post by -Tomme- »

foto's staan online op http://www.wielertoerisme.tk

jammer dat ik de redbullbabes niet gezien heb! kzal het met de fotookes moeten doen vrees ik!

Greetz
Post Reply