Ik haat modder!
En toch kom ik met de Fortisploeg af omdat ik
graag een pintje drink achteraf.
Maar wees gerust, ik zal me NIET amuseren.
Ik herhaal: ik zal me NIET amuseren.
Post by Mega Mingie »
hihi we gaan weer paraat zijn ip de rit ehKUBA wrote:K'ga het nooit vergeten , jaren geleden mijn allereerste rit en hiervoor letterlijk in jaren met geen fiets meer gereden of iets gedaan van sport.![]()
![]()
Me grote manieren tegen mijn schoonvader (was dan doorgewinterde MTB'er) k'zal ne keer een stukske meerijden![]()
![]()
Na 15Km was k'al in comateuze toestand en de ganse rit ongewild zitten herkauwen op m'n morgendmaal , dan maar beslist de 25Km te doen en dan tot overmaat van ramp voorbijgestoken worden door iemand op een eenwieler![]()
![]()
![]()
K'wil maar zeggen , fantastisch mooie rit maar niet te onderschatten , is intussen een van mijn favorieten die ik voor geen geld ter wereld wil missen.![]()
da is goe gedaan eh van joe dat were ollemolle rechte staat gekunt et vantwiekend nog keer tegen komenKUBA wrote:Hoewel dit een schitterende rit is raakt deze topic blijkbaar nie van de grond?
Hellow , en nu iedereen wakker is.
@ Demme6
We gaan wij maar den boel lanceren zeker , zondagmorgen om 07.30H met de auto hier vertrekken?
K'vrees wel dat het geen weer zal zijn voor uw koersmachien maar eerder voor uwe modderstamper![]()
, de mijne staat al vol ongeduld te trappelen in de garage met z'n blinkend nieuwe remblokjes die ik ne keer goe ga inrijden in de modder , kwestie van levensduur ge weet wel
![]()
M'n stuur en m'n bar ends zijn intussen gerecht na m'n capriolen van vorig week end........![]()
![]()
da is goe gedaan eh van joe dat were ollemolle rechte staat gekunt et vantwiekend nog keer tegen komenKUBA wrote:Hoewel dit een schitterende rit is raakt deze topic blijkbaar nie van de grond?
@ Demme6
We gaan wij maar den boel lanceren zeker , zondagmorgen om 07.30H met de auto hier vertrekken?
K'vrees wel dat het geen weer zal zijn voor uw koersmachien maar eerder voor uwe modderstamper![]()
, de mijne staat al vol ongeduld te trappelen in de garage met z'n blinkend nieuwe remblokjes die ik ne keer goe ga inrijden in de modder , kwestie van levensduur ge weet wel
![]()
M'n stuur en m'n bar ends zijn intussen gerecht na m'n capriolen van vorig week end........![]()
![]()
@ Demme6
![]()
![]()
Ahaaa , ge grijnstdemme6 wrote:da is goe gedaan eh van joe dat were ollemolle rechte staat gekunt et vantwiekend nog keer tegen komenKUBA wrote:Hoewel dit een schitterende rit is raakt deze topic blijkbaar nie van de grond?
@ Demme6
![]()
![]()
hopelijk nie natuurlijk mo tbluft wel hoe lachen om joe te zien vooln
wa da verzekers wel held vo joe ook oj mie ziet klungeln soms
hihi goe antwoordKUBA wrote:Ahaaa , ge grijnstdemme6 wrote:da is goe gedaan eh van joe dat were ollemolle rechte staat gekunt et vantwiekend nog keer tegen komenKUBA wrote:Hoewel dit een schitterende rit is raakt deze topic blijkbaar nie van de grond?
@ Demme6
![]()
![]()
hopelijk nie natuurlijk mo tbluft wel hoe lachen om joe te zien vooln
wa da verzekers wel held vo joe ook oj mie ziet klungeln soms
en dan nog tot 3x toe
![]()
Geef toe dat je weinig keur hebt om te lachen met mijn valpartijen maar als ik het doe dan doe ik het goed.![]()
K'zou zeggen dat ik er van nu af aan elke rit een punt zal van maken u ne keer te doen lachen maar
1. T'doet te veel zeer
2. T'is te duur
3. T'is slecht voor ons gemiddelde
4. T'is slecht voor mijn vrouwke haar humeur als ik met m'n teneuke te veel in de modder lig te spartelen.
Maar bovenal , er is te weinig tijd tussen de perioden dak met u an t'lachen ben![]()
![]()
Allez t'belooft weeral, westouter here whe come.