08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
aanwezig
Post by Schoupabiker »
met zo'n weersvooruitzichten wil ik ook niet ontbreken.
In denk niet dat spikes nodig zullen zijn ...
Hop naar km-paal 65!
In denk niet dat spikes nodig zullen zijn ...
Hop naar km-paal 65!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Fons, als jij wat trager rijdt dan gewoonlijk, sta ik met een Leffe aan de aankomst. Blond of bruin? Persoonlijk prefereer ik de blondjes.
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Toegang Sporthal
Alhoewel we verhuisd zijn naar de sporthal van het Heilig Hart Instituut is de toegang nog steeds langs de HERTOGSTRAAT !!!
De toegang langs de Naamsesteenweg zal voor de mountainbikers afgesloten zijn om de rust van het scholencomplex te waarborgen.
Mogen we jullie dan ook vragen om dit te respecteren zodat wij achteraf geen problemen krijgen.
Alvast bedankt,
De toegang langs de Naamsesteenweg zal voor de mountainbikers afgesloten zijn om de rust van het scholencomplex te waarborgen.
Mogen we jullie dan ook vragen om dit te respecteren zodat wij achteraf geen problemen krijgen.
Alvast bedankt,
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
heb deze week last gehad van een kou op m'n rug, maar ga toch doorbijten en zondag present tekenen. kan eigenlijk niet wachten! 
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Het ziet er niet zo goed uit. Ben ziek. Zwaar verkouden, tranen in de ogen, koppijn, geen fut in mijn lijf. Als dat maar geen "griepje" zal wordenkoppigaard wrote:Fons, als jij wat trager rijdt dan gewoonlijk, sta ik met een Leffe aan de aankomst. Blond of bruin? Persoonlijk prefereer ik de blondjes.