08/02/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Zal waarschijnlijk de enige zijn van schuimend tandwiel die naar Heverlee komt rijden maar als ik dit allemaal lees wil ik het voor gee, geld van de wereld missen. Tot de zondag
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

aanwezig

Post by Schoupabiker »

met zo'n weersvooruitzichten wil ik ook niet ontbreken.
In denk niet dat spikes nodig zullen zijn ...

Hop naar km-paal 65! :lol:
Frange
Mountainbiker

Post by Frange »

De crashbikers zullen der ook zeker bij zijn.
Hopelijk genen bevroren ondergrond, zodak ni weer de grond van dichtbij moet bekijken #-o
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Fons, als jij wat trager rijdt dan gewoonlijk, sta ik met een Leffe aan de aankomst. Blond of bruin? Persoonlijk prefereer ik de blondjes.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Toegang Sporthal

Post by Jokke »

Alhoewel we verhuisd zijn naar de sporthal van het Heilig Hart Instituut is de toegang nog steeds langs de HERTOGSTRAAT !!!

De toegang langs de Naamsesteenweg zal voor de mountainbikers afgesloten zijn om de rust van het scholencomplex te waarborgen.

Mogen we jullie dan ook vragen om dit te respecteren zodat wij achteraf geen problemen krijgen.

Alvast bedankt,
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

heb deze week last gehad van een kou op m'n rug, maar ga toch doorbijten en zondag present tekenen. kan eigenlijk niet wachten! :bounce:
G-Stoel
Mountainbiker

Post by G-Stoel »

Hoe zit de staat van het parcour ?
Gaan we veel slijk tegenkomen?
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

koppigaard wrote:Fons, als jij wat trager rijdt dan gewoonlijk, sta ik met een Leffe aan de aankomst. Blond of bruin? Persoonlijk prefereer ik de blondjes.
Het ziet er niet zo goed uit. Ben ziek. Zwaar verkouden, tranen in de ogen, koppijn, geen fut in mijn lijf. Als dat maar geen "griepje" zal worden [-o<
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Ik ga o.w.v. de restanten van een griepje ook "maar" voor de 55km gaan. Vorige week in Pellenberg liep het voor geen meter. #-o

Dju 'k heb goesting om te gaan rijden (en niet op een bureau in Bxl te zitten) :evil:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik heb geen griep, heb me laten inspuiten dus ik ga vollen bak voor de 55km en daarna ne goeie leffe :-D
Post Reply