vrouwenmountainbike te huur gezocht

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Post Reply
El Baelos
Mountainbiker

vrouwenmountainbike te huur gezocht

Post by El Baelos »

Hoi dames,

Mijn vriendin zou graag eens met me mee gaan biken en als het ze bevalt eventueel een MTB kopen.

Nu wil ik wel dat ze eerst eens deftig mee kan gaan rijden om te zien of ze het wel leuk genoeg vindt om een fiets te kopen.

Weet er iemand een fietszaak in regio Gent of Geraardsbergen waar je ook mountainbikes voor vrouwen kan huren?
Liesss
Test team

Post by Liesss »

stuur eens een mail naar oa cameleonbike
veel fietsmakers hebben testfietsen die je kan huren voor een dag of een weekend
http://www.cameleonbike.com/site/shop/
FuriousFonck
Mountainbiker
Location: Scott Spark 20 2009; Thompson X-Line Xt; Cannondale F900

Post by FuriousFonck »

Ik denk dat je bij Pervelo (in Overboelare, Geraardsbergen) wel een huurfiets te pakken kan krijgen.
Ik begrijp echter niet wat je bedoelt met mountainbikes-voor-vrouwen, de meeste vrouwen rijden op dezelfde mtb als de mannen, enkel de maat verschilt.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik bedoel specifieke vrouwenmountainbikes met aangepaste geometrie à la Scott Contessa...
Maar een kleine maat is ook wel goed om eens te proberen natuurlijk.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ook Jowan http://www.jowan.be/ uit Kluisbergen heeft specifieke vrouwenbikes te huur!
Af en toe verkopen ze zo'n huurbike , m'n vrouw is er nog steeds tevreden over =D> , ideaal om mee te beginnen =D>

Gr,
Casper :-D
knarfje
Mountainbiker

Re: vrouwenmountainbike te huur gezocht

Post by knarfje »

El Baelos wrote:Hoi dames,

Mijn vriendin zou graag eens met me mee gaan biken en als het ze bevalt eventueel een MTB kopen.

Nu wil ik wel dat ze eerst eens deftig mee kan gaan rijden om te zien of ze het wel leuk genoeg vindt om een fiets te kopen.

Weet er iemand een fietszaak in regio Gent of Geraardsbergen waar je ook mountainbikes voor vrouwen kan huren?
'k zit met 't zelfde probleem! (hopelijk niet dezelfde vriendin... :-? :lol:)
ook regio gent!

en idd, ik weet ook dat jowan er verhuurd, maar om da meiske direkt op den kluisberg te sturen, da vind ik er toch wat over!

El Baelos, mocht je iets in de buurt gevonden hebben, hoor ik het graag!

knarf
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Re: vrouwenmountainbike te huur gezocht

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
El Baelos wrote:Hoi dames,

Hoe groot is uw madam? Ze kan met mijnen Giant eens rondrijden tijdens een TT. Wel geen meisjes MTB maar allez, om te proberen..... En als wilt dat ze zeker MTB doet in de toekomst, mag ze mijne Rush proberen.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik ben deze week de fiets van MC Annabelle gaan halen, waar ze deze zondag eens een testritje op gaat maken (oneindig veel dank daarvoor, Annabelle!)
Als het meevalt, zal het een Scott Contessa 10 worden voor haar.
Post Reply