Mooie aankoopBever wrote:Ik heb nen Canyon Nerve XC 6.0 Special Edition 2008
Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Gaai zonder pluimen toert rond in Bergen-op-Zoom!
Post by StrammerMax »
nidecker
Gaat gij in Bergen-op-Zoom de 90 km afleggen? Dan kan men enkel starten tussen 07.45 u en 08.15 u (zie link hieronder). Of kiezen we voor de 63 km? De extra 27 km situeren zich vooral in de omgeving van Woensdrecht zoals ik al elders gelezen heb. Zelfs als we de 63 km zouden volgen, zou ik graag op tijd starten ginder, zegge om 08.00 u ter plekke. Reden: ik heb van een maat (collega) een vrijkaart gekregen om te gaan kijken naar de Superprestige Hoogstraten en de eliterenners starten daar om 15.00 u. Dan kan ik dat misschien nog halen. Ik zal mijn kaart wel aan andere collega's geven die ook gaan kijken, voor 't geval ik het toch niet haal, dan kunnen ze misschien in extremis nog een andere liefhebber opbellen. Het zou jammer zijn van de kaart ongebruikt te laten. Ik stel dus voor van de 63 km te kiezen en ginder om 08.00 u te kunnen starten. Ik schat dat we dan zeker om 13.00 u terug thuis kunnen zijn. Mij komen halen zou wel handig zijn, dan hoef ik mijn fietsdrager niet uit te halen. Afspreken om 07.30 u? Wat denkt gij ervan? Ik zou in ieder geval graag eens ginder gaan biken en het zal waarschijnlijk wel alle jaren zo zijn dat die TT samenvalt met de Superprestige, alhoewel ik gehoord heb dat de volgende editie van die koers voor nieuwjaar zou vallen in plaats van erna! Ik weet niet wat rudie van plan is, maar ik schat dat hij wel eens zou kunnen kiezen voor Wuustwezel omdat dat dichter bij hem thuis is. Dus rudie, laat eens iets weten! Misschien wil rubber-12 ook wel met ons meerijden? En wat zijn de plannen van de Papegaaien uit de vogelkooi in Stabroek? Onze trotse loverbird kiest voor Wuustwezel! Groeten.
Link voor toertocht BoZ: http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/
Link voor de 90 km: http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/node/115
Gaat gij in Bergen-op-Zoom de 90 km afleggen? Dan kan men enkel starten tussen 07.45 u en 08.15 u (zie link hieronder). Of kiezen we voor de 63 km? De extra 27 km situeren zich vooral in de omgeving van Woensdrecht zoals ik al elders gelezen heb. Zelfs als we de 63 km zouden volgen, zou ik graag op tijd starten ginder, zegge om 08.00 u ter plekke. Reden: ik heb van een maat (collega) een vrijkaart gekregen om te gaan kijken naar de Superprestige Hoogstraten en de eliterenners starten daar om 15.00 u. Dan kan ik dat misschien nog halen. Ik zal mijn kaart wel aan andere collega's geven die ook gaan kijken, voor 't geval ik het toch niet haal, dan kunnen ze misschien in extremis nog een andere liefhebber opbellen. Het zou jammer zijn van de kaart ongebruikt te laten. Ik stel dus voor van de 63 km te kiezen en ginder om 08.00 u te kunnen starten. Ik schat dat we dan zeker om 13.00 u terug thuis kunnen zijn. Mij komen halen zou wel handig zijn, dan hoef ik mijn fietsdrager niet uit te halen. Afspreken om 07.30 u? Wat denkt gij ervan? Ik zou in ieder geval graag eens ginder gaan biken en het zal waarschijnlijk wel alle jaren zo zijn dat die TT samenvalt met de Superprestige, alhoewel ik gehoord heb dat de volgende editie van die koers voor nieuwjaar zou vallen in plaats van erna! Ik weet niet wat rudie van plan is, maar ik schat dat hij wel eens zou kunnen kiezen voor Wuustwezel omdat dat dichter bij hem thuis is. Dus rudie, laat eens iets weten! Misschien wil rubber-12 ook wel met ons meerijden? En wat zijn de plannen van de Papegaaien uit de vogelkooi in Stabroek? Onze trotse loverbird kiest voor Wuustwezel! Groeten.
Link voor toertocht BoZ: http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/
Link voor de 90 km: http://www.tcdemarkies.nl/ATB2009/node/115
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
- StrammerMax
- Mountainbiker
Weldra nieuwe pluimen voor blote papegaai!
Post by StrammerMax »
Ben terug van bij cracra! Pluimen gaan passen! Cracra kwam van zijn werk met z'n nieuwe koersfiets. Trotsebelg kwam daar ook toe voor pluimen! Zo te horen zal de loverbird toch serieus mogen trainen om zijn vlam al bikend bij te kunnen houden! Maar een betere motivatie om tot actie over te gaan kan je eigenlijk niet vinden hé Belg! En niks is er mooier dan dezelfde passie samen te kunnen delen. Ik zou ook beter 's avonds terug wat toerkes gaan rijden zoals ik deed toen ik m'n bike pas had! Grts.
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Ik ga in toekomst als het wat beter weer is trug wat in de week op de baan fietsen voor te trainen aangezien ik geen rollen heb
.
En kzal idd serieus mogen gaan trainen.
Gr
En kzal idd serieus mogen gaan trainen.
Gr
- StrammerMax
- Mountainbiker
No parrots seen in Mountains-on-Zoom!
Post by StrammerMax »
Ge moet nu ook niet overdrijven hé, nidecker! Seffens denken de mensen dat ik als een pijl uit een boog vooruitvlieg! Trouwens, ge weet toch waarom ik zo aan mijn conditie sleutel? Hoe kan ik anders achter dat lief van Trotsebelg aan zitten!
Zaterdag ben ik niet gaan biken. Moest 's avonds nog weg en ik zag wat op tegen de verplaatsing en het risico m'n materiaal niet tijdig weer proper te krijgen! De lijdensweg van nidecker van deze zondag kan je hier in m'n verslagje lezen! Papegaaien heb ik niet gezien.
StrammerMax's newsflash for slow bikers:
zaterdag 14/02/09: Peer (40 km).
zondag 15/02/09: Lichtaart-Kasterlee (48 km) of Kalmthout-Achterbroek (43 km).
nidecker zou graag in Lichtaart gaan biken. Ik zie dat ook wel zitten.
Zaterdag ben ik niet gaan biken. Moest 's avonds nog weg en ik zag wat op tegen de verplaatsing en het risico m'n materiaal niet tijdig weer proper te krijgen! De lijdensweg van nidecker van deze zondag kan je hier in m'n verslagje lezen! Papegaaien heb ik niet gezien.
StrammerMax's newsflash for slow bikers:
zaterdag 14/02/09: Peer (40 km).
zondag 15/02/09: Lichtaart-Kasterlee (48 km) of Kalmthout-Achterbroek (43 km).
nidecker zou graag in Lichtaart gaan biken. Ik zie dat ook wel zitten.