Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Is wel niet wat je zoekt maar toch te overwegen (en deze zijn aan een spotprijs), zeer handig en stevig systeem (de goedkopere zijn minder stevig, heb ervaring met zulk goedkope brol)
scaler60 wrote:het is toch een touring haal voorwiel eruit en steek
hem in de koffer zal je heel wa tijd besparen als je iedere
keer da fietsrek moet monteren
achterbank plat en je voorwiel moet er dan niet eens uit.
hey, heb deze week volledige setup gekocht voor mijn 3 touring
bmw dwarsdragers gekocht bij bmw; prijs 177 EUR; reden voor deze ipv thule dragers => perfecte match op de dakrails, nadeel echter is dat bij andere wagen later, dit van de hand zal moeten gedaan worden. maar gezien ik mijn wagen nog maar een maandje of 4 heb en toch nog een jaar of 3 moet houden, weegt dit nadeel niet op.
bijkomend heb ik dan de thule 951 gekocht (met bmw adapters gekocht) via aubu.de , spaar je zo toch wat mee (incl verz kosten) tov Belgische retail... totale kost was 87 EUR
gisteren gebruikt om nr rvv te rijden en moet zeggen dat dat spel geen kick heeft gegeven (en mijn fiets ook niet, buiten op auto snelweg lichte trillingen van wiel => wat ook te maken heeft met ophanging van auto)