05/02/2009 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tonydegekkepony
Mountainbiker
Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL

Post by tonydegekkepony »

:-) Geen probleem , pijltjes worden pas op vrijdag morgend verwijderd !!!
Er zijn trouwens meerdere deelnemers die opteren om omstreeks 12.30 à 13.00 uur te vertrekken , zodat ze geen hele dag verlof dienen te nemen , zodoende kan iedereen meegenieten en dat is en blijft toch nog steeds de bedoeling 8)
Grote voordeel is dat iedereen na de files van de ochtend kan afzakken naar de rit en hopelijk voor de files terug huiswaarts kan keren !!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Normaal gezien,komen er twee Scheldetrappers uit Baasrode afgezakt naar Belsele op een voor ons bekend terrein,maar jullie mogen ons verrassen =D>
'K ga er hier een paar jaloers maken :-D ,'t is wel interessant als een mens 4/5 werkt,en toevallig is donderdag mijn vrije dag :P :P
Laat ons hopen dat de weersomstandigheden ons een beetje gunstig gezind zijn,tot donderdag op de bike of op de apres-bike :wink:
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

Zojuist de uitpijling gedaan en de ondergrond ligt bevroren. Zo rond de middag begon het lichtjes te dooien met een wat fijn laagje pap op sommige plaatsen tot gevolg.

Op een paar plaatsen de trots van het Waasland Nico Vink nog tegengekomen en losse babbel met hem gedaan. :bounce:

Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en zoals het parcours nu is, zal er niet veel kuiswerk zijn.

Tot morgen ...
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

marc vanomobilbiker wrote:Zojuist de uitpijling gedaan en de ondergrond ligt bevroren. Zo rond de middag begon het lichtjes te dooien met een wat fijn laagje pap op sommige plaatsen tot gevolg.

Op een paar plaatsen de trots van het Waasland Nico Vink nog tegengekomen en losse babbel met hem gedaan. :bounce:

Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind en zoals het parcours nu is, zal er niet veel kuiswerk zijn.

Tot morgen ...
... dan hebben we elkaar onlopen want ik heb in deze nammiddag 3 toerkes van de rode lus gedaan en heb verschillende pijltjes gezien.

ben benieuwd hoe het zal zijn om bepaalde trajecten in tegengestelde richting te doen :-) (hopelijk geen andere rijders die het bloso parcours volgen)

fiets was idd niet echt vuil.... ze spreken alleen wel kans op regen morgen.

in ieder geval ik ben morgen van de partij

:bounce:
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Vandaag hebben we de laatste pijltjes gehangen. De ondergrond ligt prima, enkel een vodde nodig gehad om de ketting te reinigen. Morgen wordt het parcours nog volledig gecontroleerd en aangevuld met kalksignalisatie. Deze tocht zal iedereen bevallen, zowel de recreatieve als de meer ervaren biker. De afwezigen zullen helaas ongelijk hebben.
Tot morgen - iedereen is welkom.
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

IJZEL OP VERHARDE (TTZ ASFALT ED)STUKKEN ???
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,

vandaag gestart bij de collega's in BELSELE en ik moet zeggen dat ik het mij goed heb laten bevallen. Vooral de twee gevleugelde dames waren dik in orde :wink: .
Nu over de rit zelf. Veel valt er niet te vertellen eigenlijk. De afwezigen hadden ongelijk.
Bepijling was dik in orde. Misschien hier een daar een gevaarsbordje zetten bij bochtjes waar achter van die metalen dingen staan of bij een gevaarlijke oversteek.
De rit had zwaar te lijden onder de veranderende weersomstandigheden. Behalve de strook naast de E17 en ergens een nijdig klimmetje, ben ik overal op de fiets kunnen blijven. =D> =D> =D>
Daar ik de streek niet ken, was dit voor mij een zeer aangename kennismaking. De rit vond ik prachtig.Voor elk wat wils. Slijk, zand, aarde, grind, technische parcours en af en toe een strookje beton om de HR wat naar benden te krijgen en de gem Km/u naar boven #-o .
Ik had op mijn garmin toestelletje 54.86 km. Wat dik in orde was en niet veel scheelde met de vooropgestelde 55. =D> =D> =D> .
De bevoorrading was dik in orde, mede door de gevleugelde dames en vooral het aanbod van een pak lekkers.
De afspuitstand was tip top, evenals de warme douches. =D> =D> =D>

Den apres heb ik aan mij moeten laten voorbijgaan, daar ik nog een uurke moest rijden en nog de babysitshift had deze avond.

Collega's, mij zien jullie zeker terug. =D> =D> =D> =D>

greetz

Wes (PZ VLAS) :bounce: :bounce: :bounce:
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

vandaag ook gestart en moet zeggen buiten dat het parcours echt wel zwaar lag leuke tocht, zeer goed ineengestoken met vrijwel alle leuke stukjes in de buurt, en de bevoorrading was echt tiptop.

groeten, een tevreden biker
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor hun komst. Natuurlijk ook een dikke pluim voor mijn medewerk(st)ers, zonder de steun van Tony, Marc en ons Sabineken was dit alles niet mogelijk geweest. (Helaas - voor de collega's uit Mechelen - was ons Karolien ziek) Ook een bedankje voor onze sponsors en de lieftallige aanwezigheid van onze engelkes met vleugelkesdrank. Jammergenoeg waren de weersomstandigheden plots omgeslagen zodat sommige stroken er vettig bijlagen. Ik hoop dat alle deelnemers/delneemsters genoten hebben van dit tochtje en misschien wel tot volgend jaar. Grtz Dirk.
-Tomme-
Mountainbiker

Post by -Tomme- »

knappe toer, super bevoorrading dus twas dik in orde.
heb wel een stukje afgesneden van de toer dus heb hem niet volledig gedaan maar had toch 49km op de teller staan.
Post Reply