Linkhout-bike organiseert reeds voor de 13 de keer zijn toertocht, deze is nogmaals bekroond als 4-sterrentocht van Fiets-Promo.
Ook dit jaar kunnen jullie rekenen op een prachtig afgewerkt totaalpakket met: *Grote parkeermogelijkheid en vlotte inschrijving
*Gratis Jagermeister aan controle
*Prachtig parcours langs Schulensmeer, de Goeren, Willekensberg,
Heesbos en het crossparcour in de Kambergen: Afstanden van 10
60km met kidstocht.
*Extra bevoorading op 60km en uitgebreide bevoorading met fiets-
herstelling en afspuitstand(hopelijk niet nodig)
*Bij aankomst grote afspuitstand, ruime douches en Red Bull.
*Als afsluiter in de kantine als traditie een frisse Tongerlo met een
hartige boterham met spek.
Dus: wil u samen met ons weer een onvergetelijke voormiddag beleven wees dan op post aan de Schuttersgilde in de Priesterseheidestraat 8
te Linkhout vanaf 8u30
15/02/2009 Linkhout-Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
MTB De Slijkfretters zakken af naar de mannen van omgeving"klaverblad"
s de eerste keer voor ons en hopen natuurlijk op een schitterende organisatie
s de eerste keer voor ons en hopen natuurlijk op een schitterende organisatie
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
Wellicht zakken wij ook af met ne man of 4 naar Linkhout. Tis toch een uurke rijden voor ons met d'n auto maar als het klopt wat ik hier lees zou da de moeite waard moeten zijn.
De weersvooruitzichten zijn echter nie zo plezant. Heeft da grote invloed op het parcour aldaar of zakt het water vlotjes weg.
De weersvooruitzichten zijn echter nie zo plezant. Heeft da grote invloed op het parcour aldaar of zakt het water vlotjes weg.
Last edited by Lau Loenen on Mon 09 Feb 2009 21:37, edited 1 time in total.
- MOOSMAN
- Mountainbiker
Ik ben gisteren nog een stukje gaan rijden van het parcours.
De groene jongens van het bosbeheer hebben met hun zware machinnes alles naar de kl...ten gereden op de willekesberg. Echt schandalig.
momenteel is het daar ne vettige nest en nen hoop blubber.
Hopelijk vriest het tegen zondag stenen uit de grond zodat het wat berijdbaar is op Willekensberg. Het zal er afzien worden. Als dat bosbeheer is.....dan kan ik het ook!!!!!!!
De groene jongens van het bosbeheer hebben met hun zware machinnes alles naar de kl...ten gereden op de willekesberg. Echt schandalig.
momenteel is het daar ne vettige nest en nen hoop blubber.
Hopelijk vriest het tegen zondag stenen uit de grond zodat het wat berijdbaar is op Willekensberg. Het zal er afzien worden. Als dat bosbeheer is.....dan kan ik het ook!!!!!!!
Awel ik ben die gasten ook grondig beu, hier in Tessenderlo is ook bijna alles naar de vaantjes door "bosbeheer"MOOSMAN wrote: De groene jongens van het bosbeheer hebben met hun zware machinnes alles naar de kl...ten gereden op de willekesberg. Echt schandalig.
Als dat bosbeheer is.....dan kan ik het ook!!!!!!!