Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Dat is nu juist Van Eyck ... de voordelige supermarkt voor mensen die weten wat ze moeten hebben. En als je niet oplet geven ze overjaarse modellekes mee ed.
Dus als je exact weet wat je wil lan je het daar meestal wel aan een gunstig prijsje vinden.
Mannen, ik heb gisteren vernomen van het personeel in Tessenderloo dat de online shop officiel is opgedoekt!!
In Tessenderloo wisten ze het zelf pas van vrijdag en blijkbaar vonden ze het in Aalst niet nodig om het clienteel op de hoogte te brengen van de vernietiging van de online shop!!
Waarom de online shop weg is wisten ze in Tessenderloo ook niet, maar zoals eerder vermeld in dit topic zouden ze deze misterieuze vernietiging verantwoorden met "een typische vaneyck" reden!!
Ik wou het gewoon even met jullie delen
De samenwerking en communicatie tussen Aalst-personeel en Tessenderloo-personeel is bij deze weeral is bewezen :D
BTW: Ik heb mij in vorige posts mss onduidelijk uitgedrukt, maar het komt er dus op neer dat ik Vaneyck een prachtige winkel vind, evenals het personeel in Tessenderloo (na anderhalf jaar nog NOOIT problemen gehad met deze mensen, en zelfs al dikke vrienden met het personeel daar ), maar ik vind dat de klantvriendelijk e.d. in Aalst te wensen overlaat