Beaufays seg....ik duik bijna 20 jaar in de steengroeve van La Gombe ( ondertussen is het duiksport achteruit aan 't gaan wegens andere hobby.) ' T is nie ver van Beaufays hé...julie wrote:kom je naar Seraing, Fons?
Wekelijks maak ik een filmke van een mtb toerrit.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Zondag 1 feb 2009 fietste en filmde ik de TT van SERAING (Luik)
(120) "geknipte" fotokes uit de filmbeelden -- Filmkes komen later...
http://fonsmtb.netcore.be/2009_foto/gek ... index.html

Last edited by Fons Moors on Mon 02 Feb 2009 12:53, edited 1 time in total.
zeg Fons, ik heb je niet gezien, maar ik zie een heleboel bekende gezichten op je foto's, dus je zat net voor meFons Moors wrote:Ik wilde ergens anders gaan maar je doet me veranderen van gedacht.julie wrote:kom je naar Seraing, Fons?
Ja ik kom. Dan kan ik hem eens aan je laten zien.
Er aan komen mag ook maar er mee te keer gaan zal voor u niet al te plezant zijn omdat hij nog al klein uit valt.
Neen neen niet dat.., ik heb het over mijne nieuwste MTB die je nog niet kon bewonderen
Tot 8h30
en over die nieuwste mtb van je, is dat soms een scott spark?
Indien zo, dan moet je de mijne eens komen bewonderen
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Fons Moors wrote:Zondag 25 jan 2009 fietste en filmde ik de TT van SERAING (Luik)
Mooi Fonske !!!! Ik ken Seraing van vroeger omdat ik daar heb gewerkt (Cockerill-Ougrée Providence et Espérance Longdoz in die tijd (70-74) later Cockerill-Sambre en even later Arcelor....
Nu mijn vraag: ge heb me in Genk gezien, en we hebben samen een babbeltje gedaan in de cafetaria voor het vertrek, ik heb met de Roger gefietst en later allen met Cube 46 (had een Toyota grijs-rood out-fit aan en mijn ketting is eraf gesprongen aan de voet van de terril en ik zei toen SHIT en je zei shit
Denk je dat ik de Waalse TT's aankan ??? Ik ben een kilometer vreter, maar een zeer slechte klimmer
Ik zou graag een keer buiten de provincie een TT meemaken (we schelen 5 jaar, maar je ben een super-man hé....ikke een ouwe koolputter met stoflong....wat denk je ???
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Dat gaat zeker denk ik. Je komt daar alle soorten fietsers tegen.Spookvanhetbos wrote:Denk je dat ik de Waalse TT's aankan ??? Ik ben een kilometer vreter, maar een zeer slechte klimmerFons Moors wrote:Zondag 25 jan 2009 fietste en filmde ik de TT van SERAING (Luik)
![]()
En je moet maar denken: hoe trager ik fiets hoe langer ik kan genieten... Wel altijd iets meer voorzichtig zijn.
Op 22 feb kan je zoals ik eens gaan proberen in Aywaille.
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Dat zal dan tijdens de TT van Aywaille worden op 22 feb.julie wrote:zeg Fons, ik heb je niet gezien, maar ik zie een heleboel bekende gezichten op je foto's, dus je zat net voor meFons Moors wrote:Ik wilde ergens anders gaan maar je doet me veranderen van gedacht.julie wrote:kom je naar Seraing, Fons?
Ja ik kom. Dan kan ik hem eens aan je laten zien.
Er aan komen mag ook maar er mee te keer gaan zal voor u niet al te plezant zijn omdat hij nog al klein uit valt.
Neen neen niet dat.., ik heb het over mijne nieuwste MTB die je nog niet kon bewonderen
Tot 8h30![]()
en over die nieuwste mtb van je, is dat soms een scott spark?![]()
Indien zo, dan moet je de mijne eens komen bewonderen
Maar als je zo lang niet kan wachten, dan moet je me maar eens bellen...
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Na drie weken niet fietsen wegens ziekte was ik er weer bij te AYWAILLE op zondag 22 feb 2009
Filmkes komen hier in de loop van de week
Nu 180 fotokes

Filmkes komen hier in de loop van de week
Nu 180 fotokes