08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Wat maakt van de TT van De Zoenk een klassieker? Is het omdat het de tiende keer is? Jokke, wat ben je allemaal van plan? Waarin verschilt de tiende van de negende editie? Licht ne keer een heel grote tip van de sluier. Waarom moeten de 3000 bikers van vorig jaar opnieuw naar Heverlee afzakken? Ik zal alvast één van hen zijn.
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
blijkbaar mag je na Huldenberg en Pellenberg deze rit ook niet missen , het zal hier mijn eerste maal zijn ; wat zijn hier de "beruchte "hellingen ?
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
In 2006 was ik er ook en maakte volgend filmke
http://www.garagetv.be/video-galerij/fo ... Zoenk.aspx
http://www.garagetv.be/video-galerij/fo ... Zoenk.aspx
'k Zal efkes enkele hellingskes opnoemen hier in de buurt, maar je zal maar weinig van die namen op de (staf)kaart terugvinden:dirk999bis wrote:blijkbaar mag je na Huldenberg en Pellenberg deze rit ook niet missen , het zal hier mijn eerste maal zijn ; wat zijn hier de "beruchte "hellingen ?
- godensalon (opwarmerke)
- rickske's trackske
- Mt-Duthoit
- Mt-Blanc
- Herculessalon
- De Muur (Nethen)
- Paradis
- Val d'Or
- Val Vert
- Malhaise
- de klimmekes nabij 't station in Pecrot, inclusief de beruchte singletrack
- in Archennes, een beestig steile asfaltklim
- de Fois Gras
- De Tomme
- Bois Brûlé
- de klinkerkesklim in St-Joris-Weert
- de Kluis
En dat zijn dan nog enkel de klimmetjes die een (bij)naam dragen, er zijn bijna evenveel "anonieme" klimmetjes, maar daarom doen ze niet minder zeer aan de beentjes
Ik weet niet precies hoe 't parcours er dit jaar uitziet, maar je mag er zeker van zijn dat je je niet gaat vervelen onderweg, en die 750 hm's zullen heel wat zwaarder aanvoelen dan de hm's die we in Pellenberg voor de wielen kregen. Een verwittigd man ...
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Een verwittigd man ... blijft op zondagmorgen best in zijn bed. Of heb ik het verkeerde citatenboek in handen?
En de Lianenklim?Thierry wrote:'k Zal efkes enkele hellingskes opnoemen hier in de buurt, maar je zal maar weinig van die namen op de (staf)kaart terugvinden:dirk999bis wrote:blijkbaar mag je na Huldenberg en Pellenberg deze rit ook niet missen , het zal hier mijn eerste maal zijn ; wat zijn hier de "beruchte "hellingen ?
- godensalon (opwarmerke)
- rickske's trackske
- Mt-Duthoit
- Mt-Blanc
- Herculessalon
- De Muur (Nethen)
- Paradis
- Val d'Or
- Val Vert
- Malhaise
- de klimmekes nabij 't station in Pecrot, inclusief de beruchte singletrack
- in Archennes, een beestig steile asfaltklim
- de Fois Gras
- De Tomme
- Bois Brûlé
- de klinkerkesklim in St-Joris-Weert
- de Kluis
En dat zijn dan nog enkel de klimmetjes die een (bij)naam dragen, er zijn bijna evenveel "anonieme" klimmetjes, maar daarom doen ze niet minder zeer aan de beentjes
Ik weet niet precies hoe 't parcours er dit jaar uitziet, maar je mag er zeker van zijn dat je je niet gaat vervelen onderweg, en die 750 hm's zullen heel wat zwaarder aanvoelen dan de hm's die we in Pellenberg voor de wielen kregen. Een verwittigd man ...
Is deze er ook bij?
In welke richting?
Als het vriest gaan we deze nog ne keer doen
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Klimmetjes
Thierry heeft er idd. een aantal opgenoemd maar omdat we dit jaar een groot deel van onze TT in omgekeerde richting rijden, worden een deel van die bergopskes bergafskes.
De 'beestig steile asfaltklim is nu 'een beestig steile bergaf'. Zo simpel is het
Eigenlijk rijden we de hele tijd naar beneden.
Maar een aantal zijn geschrapt wegens :
* niet in het parcours passen (Mt. Duthoit, Muur)
* geen toelating (Val Vert, Val d'Or)
* te slecht erbij liggen (Lianenklim - sorry Beny)
Maar wees gerust, er zitten er nog steeds een aantal in en ze volgen elkaar op geregelde tijdstippen op
@ koppigaard : speciaal voor u hebben we gratis Jägermeister voorzien zodat je misschien uw maten kunt volgen
@ alle anderen : voor jullie ook.
De 'beestig steile asfaltklim is nu 'een beestig steile bergaf'. Zo simpel is het
Eigenlijk rijden we de hele tijd naar beneden.
Maar een aantal zijn geschrapt wegens :
* niet in het parcours passen (Mt. Duthoit, Muur)
* geen toelating (Val Vert, Val d'Or)
* te slecht erbij liggen (Lianenklim - sorry Beny)
Maar wees gerust, er zitten er nog steeds een aantal in en ze volgen elkaar op geregelde tijdstippen op
@ koppigaard : speciaal voor u hebben we gratis Jägermeister voorzien zodat je misschien uw maten kunt volgen
@ alle anderen : voor jullie ook.
Last edited by Jokke on Wed 04 Feb 2009 00:55, edited 1 time in total.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Dat van die Jägermeister vond ik goed, van die maten volgen niet.
Maar desondanks, de TT van De Zoenk missen, nooit!
Afrekening volgt na de 65. Ik zie het volledig zitten.
Maar desondanks, de TT van De Zoenk missen, nooit!
Afrekening volgt na de 65. Ik zie het volledig zitten.