31/01/2009 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ziezo...mijn eerste tt van het jaar is een feit!!of liever ...mijn eerste tt na een 3 maand durende winterslaap!! :oops: terug onderaan de ladder beginnen en wijselijk besloten om de 37 km aan te pakken.de eerste 25 km gingen redelijk vlot maar aan km 30 ne serieuze patat tegen mijne kop gekregen!!de laatste 7 km waren een strijd tegen de krampen en een aanslag op mijn fysiek!!nog veel werk aan de winkel,dus!!op de organisatie heb ik niets aan te merken...alles verliep vlotjes en de gratis boterham ging er makkelijk in.tot volgend jaar met dan een hopelijk betere fysiek [-o< so long...
dingo 8)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Zaterdag voor de eerste maal sijsele gereden en kmoet zeggen ze hebben mij aangenaam verrast.
Van in het begin heb ik genoten van deze rit alleen de wind speelde ons parten #-o
Na de rit nog een warm douchke en ne aangename apres en mijne voormiddag was geslaagd.
Proficiat aan de organisatie van sijsele en zeker tot volgend jaar =D> =D> =D>
t686979
Mountainbiker

Post by t686979 »

Heb ook sijsele gereden voor de vijde keer,zeer mooie tocht goede bevoorading.Het weer was zeer goed.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Ben ook zaterdag naar Sijsele afgezakt en het mij zeker nie beklaagd :wink:
Na eventjes op Lichterveldenaere te hebben gewacht met z'n vieren op pad. 't was lang geleden da'k nog eens in die streek rondtoerde en het parcours kon me bekoren =D> redelijk gevarieerd parcourke, met wat lange dreven, single trackskes in de bossen, trainingsparcours van de plaatselijke Stefan Everts #-o , Oedelemberg, Ryckevelde ..........enkel op het laatste misschien idd wat veel lange dreven ( en dan nog tegen wind :roll: )
Maar 'k heb mij goed geamuseerd onderweg, tot aan de BV met z'n 4en samen gereden, na de BV tandje bijgeschakeld en samen met Lichterveldenaere verder gereden.
Den boterham en de Leffes achteraf deden deugd :drunk:
Bedankt Sijsele voor de toffe voormiddag =D> =D> =D>

Gr,
Casper :-D
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Ook hier geen negatieve punten. =D> =D> Ik was blij dat alles er goed hard bij lag. Zo kan ik de fysiek wat bijwerken :oops: zonder al te veel te forceren.Ben jammer genoeg moeten alleen komen, maar heb wel wat jeugdherinneringen tegen gekomen. Ryckevelde was zo'n 30jaar geleden een beetje onze speeltuin.
Wel 1 serieuze "spetter" gemaakt. #-o Maar de schade valt nog mee. Heup en knie wat blauw en geschaafd, en achterderailleur een beetje geplooid.
'T was aangenaam om zo mijn zaterdagvoormiddag te passeren.
Tot volgend jaar.
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Upside Down wrote:Over de rit zelf kan ik niet echt oordelen omdat er na 10 km spijtig genoeg een einde aankwam door een valpartij... Waar ik wel vol lof over ben is: de organisatie - die in minder dan 10 minuten ter plaatse was en mij naar het ziekenhuis bracht - en de vier mannen die de eerste hulp aanboden en wachtten tot ik werd opgepikt. Ik heb ze achteraf niet meer gezien om hen te bedanken maar die Leffe hebben ze zeker van mij tegoed! :wink:
Upside Down... What's in a name... #-o

Heb je zien "spakken" na de rit en had echt compassie met je.
Niet zoals je Berca maten..... :^o :roll: :^o :lol:

Hoop dat je schouder je niet al te veel pijnlijke momenten bezorgt.

Groeten van meelevende MTB-ers uit Torhout.
Hopelijk ben je hersteld tegen 14 februari.
Upside Down
Mountainbiker

Post by Upside Down »

'k Hoop zelf ook dat ik er bij kan zijn de 14den! Ik keek al uit naar jullie rit.
Twee weken rusten, zal misschien wel lukken... En anders kom ik één drinken in de plaats!
Merci voor 't meeleven!
Gismo
Mountainbiker

Sijsele

Post by Gismo »

8) doe ieder jaar deze toer ,organisatie tip-top =D> de 47 km gereden in avs 24 km/h nie slecht moe nog wa trainen voor de competitie tis ideaal zo een tochten voor wat bij te scherpen . de tocht was zeer goed bepijld een pluim aan de organisatie =D> =D> see you .
Post Reply