De verplaatsing vanuit Gent meer dan waard ! Ideale mix : veel off road, heuvelachtig zonder overdreven te zijn en af en toe een heel klein beetje road. Perfect voor deze periode van het jaar.
Is mijn persoonlijke nr 1 voor 2009 en neemt de plaats in van Jabbeke die ik ook heel goed vond dit jaar.
01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
schitterend!
Ben nog maar beginnend mtb'er en heb nu ook de pracht van toertochten ontdekt. Mijn eerste officiële toertocht zal mij bijblijven! gewoon schitterend qua organisatie (vlekkeloos), parcours was zeer zwaar met toch zeer pittige hellingen (kvraag mij af wat dit geeft bij modder) maar wel heel gevarieerd en toffe afdalingen.
We waren met 5 en hebben er allemaal van genoten. al waren we evenzeer blij dat de 29km erop zat en dat we vrieskou konden wisselen voor aangenamere temperaturen.
Keep on going! tot volgend jaar.
We waren met 5 en hebben er allemaal van genoten. al waren we evenzeer blij dat de 29km erop zat en dat we vrieskou konden wisselen voor aangenamere temperaturen.
Keep on going! tot volgend jaar.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
organisatie
Post by pierrot le fou »
We zullen ons best doen volgend jaar , geen probleem .
Voor de parking , moeten we zoeken naar oplossingen ; Pellenberg is ook maar een zakdoek groot.
De meesten hebben er een goede cadans bij gehouden op de TT, en zijn zeer opgetogen naar huis gegaan .
Nu wil ik jullie gezichten zien volgend jaar , als het regend en de modder tot in uwe nek ligt .
Want dit was uitzonderlijk , overal hard bevroren
Met veel plezier ontvangen we jullie opnieuw , en hartelijk dank .
Voor de parking , moeten we zoeken naar oplossingen ; Pellenberg is ook maar een zakdoek groot.
De meesten hebben er een goede cadans bij gehouden op de TT, en zijn zeer opgetogen naar huis gegaan .
Nu wil ik jullie gezichten zien volgend jaar , als het regend en de modder tot in uwe nek ligt .
Want dit was uitzonderlijk , overal hard bevroren
Met veel plezier ontvangen we jullie opnieuw , en hartelijk dank .
MMhh,A d r i wrote:Ja, de drie aaneen op 1 dag, daar zit zeker muziek inkoppigaard wrote:Dat idee van die jaarlijkse triple: Huldenberg, Pellenberg en De Zoenk daar zit muziek in. De handen in elkaar slaan, gasten.![]()
2 aaneen zou voor mij al meer dan genoeg zijn hoor...
Heel mooie tocht in mijn achtertuin. Veel nieuwe paadjes ontdekt.
Super!
-
havy weight
- Mountainbiker
Post by havy weight »
Ik vond het echt een bangelijk tochtje, afzien en recuperen werden perfect afgewisseld.
Komt er nog een fotoreeks deel 2??
Absoluut, die komt er zo snel mogelijk aan. Ik hou je op de hoogte via dit forum.
it's me !
Ik sta te popelen voor de andere foto's.Ben tweemaal op een verschillende plaats gefotografeerd en heb zeer vriendelijk mijn handje opgestoken en goede morgen gezegd, zou spijtig zijn moest ik nu niet op de site te vinden zijn.
TT was gewoonweg schitterend en moet zeggen dat de kleine dingetjes die hier werden geschreven als positieve kritiek moeten aanvaard worden zodoende dat indien ook deze dingen daadwerkelijk worden in acht genomen deze TT in de loop der bestaan tot een ware topper zal uitgroeien en dat ze hem zullen moeten opsplitsen in zaterdag en zondag opdat 4000 deelnemers misschien wat veel wordt voor één dag.
Nogmaals: Gewoonweg schitterend
In afwachting van de bijkomende foto's
Groetjes en tot .......
Komt er nog een fotoreeks deel 2??
Absoluut, die komt er zo snel mogelijk aan. Ik hou je op de hoogte via dit forum.
it's me !
Ik sta te popelen voor de andere foto's.Ben tweemaal op een verschillende plaats gefotografeerd en heb zeer vriendelijk mijn handje opgestoken en goede morgen gezegd, zou spijtig zijn moest ik nu niet op de site te vinden zijn.
TT was gewoonweg schitterend en moet zeggen dat de kleine dingetjes die hier werden geschreven als positieve kritiek moeten aanvaard worden zodoende dat indien ook deze dingen daadwerkelijk worden in acht genomen deze TT in de loop der bestaan tot een ware topper zal uitgroeien en dat ze hem zullen moeten opsplitsen in zaterdag en zondag opdat 4000 deelnemers misschien wat veel wordt voor één dag.
Nogmaals: Gewoonweg schitterend
In afwachting van de bijkomende foto's
Groetjes en tot .......
en dit voor de eerste keer
alles dik in orde
Proficiat mannen...... er werd op alles gelet en toch een klein minpuntje:
na de bevoorrading vond ik 't parcours wat minder (39 km). Ik ken de streek ni dus misschien zijn er geen andere opties
Heb geen spijt dat ik koos voor Pellenberg ipv Herne
Tot volgend jaar......een meer dan tevreden sasbiker
Proficiat mannen...... er werd op alles gelet en toch een klein minpuntje:
na de bevoorrading vond ik 't parcours wat minder (39 km). Ik ken de streek ni dus misschien zijn er geen andere opties
Heb geen spijt dat ik koos voor Pellenberg ipv Herne
Tot volgend jaar......een meer dan tevreden sasbiker
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
nr 1
Post by JanDeWinter »
Benieuwd waar we staan in jouw lijst op het einde van het jaar.
Laat het zeker weten
jan
Laat het zeker weten
jan