Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Koendie
Mountainbiker

Post by Koendie »

vannoli wrote:Maakt me niet uit wie wint alst maar

Nijs of Wellens of Klaas maar diene zal weer een fout maken alst naar het einde gaat .

Albert is een blaas dus laat hem nog maar eens bleiten zoals BK
:roll:
Ik dacht dat 'grote klasse' meer op zijn plaats was....ben overigens helemaal geen Albert-fan.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Een oersaai WK. :cry:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Boom op zijn bekje, daar teken ik elke cross voor.
Grote man uithangen, en op het moment supreme, compleet door de mand gevallen...
Proficiat Niels en de Belgen.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Jaja, de Belgen hebben dat mooi klaargespeeld. Een prachtig moment, die blauwe pakjes met die tricolore die één ploeg vormden. =D> =D> =D> Den Boom die niet meekan en dan Stybar die steeds dichterbij kwam maar dan toch knakte. Denk zeker da'k hartslag 200 zal gehaald hebben.

Mojo
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Schijfrem wrote:Een oersaai WK. :cry:
Misschien wel voor de televiesiekijker maar zeker niet voor de vele duizenden Belgische supporters aanwezig in Belgerheide.
Den ambiance was ongelooflijk, het gejoel tijdens de wedstrijd oorverdovend. Een waar volksfeest reeds uren voor de start van de wedstrijd.
De winnaar : een echte topper waar we nog veel zullen van horen.
Voor de rest een podium met enkel echte toppers.
Het parcours : inderdaad poerdroog en hard bevroren maar voor geen meter vlak (wat op TV zeker zo niet overkomt).
De hollanders verliezen inderdaad met Boom (die toch een waardig wereldkampioen is geweest) de titel bij de elite, maar kunnen met twee wereldtitels en 40.000 toeschouwers (vooral Belgen dat wel) terugkijken op een overgetelijke organisatie.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Tvalt wel op nu Nys ni gewonnen heeft, het hier veel rustiger is op dit topic :lol:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Nys is en blijft mijn kampioen, de keizer van de cross. Maar eens hij aftreedt, zal zijn opvolging verzekerd zijn.

Mojo
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

archie bunker wrote:
Schijfrem wrote:Een oersaai WK. :cry:
Misschien wel voor de televiesiekijker maar zeker niet voor de vele duizenden Belgische supporters aanwezig in Belgerheide.
Den ambiance was ongelooflijk, het gejoel tijdens de wedstrijd oorverdovend. Een waar volksfeest reeds uren voor de start van de wedstrijd.
Idd. was m'n eerste keer dat ik live naar de Cx ben gaan zien... wat een sfeer :lol: Echt de moeite om 'ns mee te maken.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Wanneer je als ploeg van bij het begin de koers wil domineren is het feit dat je op de eerste rij mag starten natuurlijk ontzettend belangrijk.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

yajop wrote:Tvalt wel op nu Nys ni gewonnen heeft, het hier veel rustiger is op dit topic :lol:
ik blijf fan hoor maar hij is deze keer op zijn waarde geklopt Stybar en Albert waren beter op dit parcours
Post Reply