OPEN MTB WEDSTRIJD OP 8 MAART TR PEPINGEN
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Heb daar vorig jaar voor het eerst een MTB-wedstrijd in de funklasse gereden en mocht tot mijn vreugde meteen het podium betreden.
Het parcours heeft wel degelijk een MTB gehalte en is bij nat weer zeker niet te onderschatten.
Dit jaar zullen we er met ons volledig nieuw MTB Sportteam DE ZUTTER (Granville) aanwezig zijn.
Dit team bestaat voor 100% uit nieuwkomers in de mtb competitie die uitkomen bij de juniors,Masters ,Elite,dames en fun.
Enkelen zoals Bram Danneels (2de kustcriterium junioren) heeft ondertussen al bewezen dat dit teampje dit jaar iets wil bewijzen.
Ik zelf kom dit jaar bij de Masters A uit.
Ik hoop op beter weer dit jaar zodat deze wedstrijd een groot succes mag worden, dat verdient de organisatie zeker.
Het wordt tijd dat de MTB competitie in Belgie eens een goede BOOST krijgt.
Op de bond of Anciaux
zullen we alvast niet moeten rekenen dus moeten we er zelf eens wat poeder achter steken!!
Laar het Seizoen maar beginnen

www.fietshandeldezutter.be
Het parcours heeft wel degelijk een MTB gehalte en is bij nat weer zeker niet te onderschatten.
Dit jaar zullen we er met ons volledig nieuw MTB Sportteam DE ZUTTER (Granville) aanwezig zijn.
Dit team bestaat voor 100% uit nieuwkomers in de mtb competitie die uitkomen bij de juniors,Masters ,Elite,dames en fun.
Enkelen zoals Bram Danneels (2de kustcriterium junioren) heeft ondertussen al bewezen dat dit teampje dit jaar iets wil bewijzen.
Ik zelf kom dit jaar bij de Masters A uit.
Ik hoop op beter weer dit jaar zodat deze wedstrijd een groot succes mag worden, dat verdient de organisatie zeker.
Het wordt tijd dat de MTB competitie in Belgie eens een goede BOOST krijgt.
Op de bond of Anciaux
Laar het Seizoen maar beginnen
www.fietshandeldezutter.be