01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
1-pk
Mountainbiker

Post by 1-pk »

Prachtige tocht!! =D> Niets dfan positieve commentaar. Je moet het maar doen hé. Signalisatie om U tegen te zeggen, prachtig afwisselend parcour, bevoorrading & kantine super goe ... Meer moet dat echt nie zijn; SUPER :-D :-D
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

koppigaard wrote:Ik heb nog maar weinig toe te voegen aan alle voorgaande lovende kritieken. Deze TT had het gewoon. Toch nog enkele positieve punten gevonden die nog niet zijn vermeld: de charmante glimlach van de fietsstallingdame die zowel bij het inleveren als afhalen van de fiets overeind is gebleven, met die kouw, je moet het maar doen! En de hulp van de organisatie (Piet en ?) om mijn verloren geparkeerde auto terug op te sporen. Merci jongens, mijn deelname aan de TT van 2010 tem 2015 is alvast geprogrammeerd.
:wink: De tweede helper was 'Jan'.
en het was graag gedaan;

Wij zijn allang blij dat jullie met zoveel zijn komen proeven van de heuvels in en om Pellenberg en nog meer omdat jullie er zo van genoten hebben.

tot de volgende keer...

Jan
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

JanDeWinter wrote: :wink: De tweede helper was 'Jan'.
en het was graag gedaan;

Wij zijn allang blij dat jullie met zoveel zijn komen proeven van de heuvels in en om Pellenberg en nog meer omdat jullie er zo van genoten hebben.

tot de volgende keer...

Jan
Awel voorzitter Jan, jullie hebben een ferm toerke in mekaar gebokst. Ik ben dik tegen m'n goesting opgestaan vanmorgen (heb al een week of 3 een beetje een degou van 't biken) maar nondedekke, na afloop van de tocht was ik echt heeeeeeeeel content da'k toch een effortke gedaan had om uit m'n bed te komen. Chapeau !

En nu op naar de ZoeNK-toertocht in Heverlee : 't is die mannen hun 10de editie, en 't belooft ook een ferm toerke te worden :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Dat idee van die jaarlijkse triple: Huldenberg, Pellenberg en De Zoenk daar zit muziek in. De handen in elkaar slaan, gasten.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Goede rit met een gedetailleerde signalisatie (ijsplek, scherpe bocht enz.), het dropje na de wandelbrug kwam dan ook als een volslagen verrassing. Mij even geërgerd aan een figuur in rode specialized trui die blijkbaar vond dat het ideale spoor alleen voor hem gereserveerd was en bijgevolg alle voorliggers op zijn commando moesten uitwijken. Hoewel het dragen van een helm veronderstelt dat er enige inhoud te beschermen valt, hebben sommigen het nog altijd niet begrepen.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

bulls68 wrote::roll: eerste reeks foto's werd opgeladen :bounce:
zie : www.wtcpellenberg.be
De foto's van de quadrit zijn wel spectaculairder,misschien toch eens overwegen om men mountainbike te vervangen voor een quad.

Misschien volgende keer de mountainbikers door de blubber van de quadrit te sturen,dat zou nogal wat geven.

Zou wel die machientjes niet willen onderhouden.

De rit zelf vond ik fantastisch mooi,goed in elkaar gepuzzeld om in die omgeving wat hoogtemeters te verzamelen.Woon op 8km en toch 50%van het parkoer ongekend terrein,proficiat mannen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

wie is loek in feite ?
barchi
Mountainbiker

Post by barchi »

Mooie tocht door een bosrijk landschap.
Merci ook aan alle enthousiaste vrijwilligers bij dit vriesweer.
Toch ging wel voor een groot stuk doorr Holsbeek en Kortrijk-Dutsel, nu ja vlaams brabant is ook maar ne scheet groot....

Volgend jaar komen we terug, misschien dan in de modder?
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

barchi wrote: Toch ging wel voor een groot stuk doorr Holsbeek en Kortrijk-Dutsel, nu ja vlaams brabant is ook maar ne scheet groot....
Inderdaad, maar ik vind wel dat ze hun best gedaan hebben, soms wel hardnekkig, om maar niet op de normale Bloso parcours te rijden. En Holsbeek ligt nu eenmaal niet ver van Pellenberg.
jonas*
Mountainbiker

Post by jonas* »

Mooie tocht.
Tot volgend jaar!
Post Reply