01/02/2009 Hasselt-Kiewit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Dennis wrote:
alfa75 wrote:Zeer snelle ,vlakke rit met veel saaie rechte stukken!l De laatste 5 km hebben veel goed gemaakt. Heel veel volk aan de inschrijving en op het parcours!
Ik denk dat ge in het verkeerde topic hebt gepost, want ik vond de eerste kilometers op de heide anders ook magnifiek. Was gewoon een erg knappe toer. Als ge het nog veel knapper wilt zulde toch een pak verder moeten rijden hoor!
Proficiat aan de organisatie =D>
Nee, wel degelijk in de juiste topic! ieder zijn eigen mening hé! Voor mij persoonlijk is er niets speciaals meer aan de eerste stukken heide,kom er meermaals/week! er is VEEEL meer en knapper dan dat!
EN in de buurt!!!
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Buiten de foto's gemaakt op mtb-live.com, waren er nog andere fotografen aan 't werk (deelden ook papiertjes uit). Iemand (van de organisatie) een idee waar deze foto's te bezichtigen zijn? Ik vermoed dat de organisatie hiervan op de hoogte werd gebracht.

BTW, mooie tocht. Snel en verraderlijk op plaatsen door de bevroren sporen. Hadden 73 km op de teller, tocht van 30km + heen- en terugweg.
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

ja inderdaad! hier kan je ze zien als je een kaartje met code hebt gekregen

http://www.bestphoto4you.com

vind 6 euro wel een beetje duur voor een foto! Maar ze moeten ook iets verdienen hé :wink: zo in de kou staan trekken :-D
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

alfa75 wrote:
Dennis wrote:
alfa75 wrote:Zeer snelle ,vlakke rit met veel saaie rechte stukken!l De laatste 5 km hebben veel goed gemaakt. Heel veel volk aan de inschrijving en op het parcours!
Ik denk dat ge in het verkeerde topic hebt gepost, want ik vond de eerste kilometers op de heide anders ook magnifiek. Was gewoon een erg knappe toer. Als ge het nog veel knapper wilt zulde toch een pak verder moeten rijden hoor!
Proficiat aan de organisatie =D>
Nee, wel degelijk in de juiste topic! ieder zijn eigen mening hé! Voor mij persoonlijk is er niets speciaals meer aan de eerste stukken heide,kom er meermaals/week! er is VEEEL meer en knapper dan dat!
EN in de buurt!!!
We mogen niet afwijken van de goedgekeurde plannen... Ik weet ook wel degelijk dat er veel meer en knapper is... maar dan heb je als organisator dikke problemen !
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

ja inderdaad! hier kan je ze zien als je een kaartje met code hebt gekregen

http://www.bestphoto4you.com

vind 6 euro wel een beetje duur voor een foto! Maar ze moeten ook iets verdienen hé zo in de kou staan trekken
Tiens, dan gaan ze aan mij sowieso gene vette verdienen vrees ik, net als vele anderen was het aangeven van de 'code' nogal knulli, en daar ik niet wist wat het precies was (reclame?) ben ik dan ook niet gestopt en teruggekeerd.
Beetje stom systeem.
Olympia-biker
Mountainbiker

Post by Olympia-biker »

Als organisator hebben we daar niets aan... werden ook niet door hen gecontacteerd. Wisten zelfs niet dat ze foto's maakten !

Wel door: MTB-live zie www.MTB-live.com
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Als organisator hebben we daar niets aan...
wou ik ook niet beweren. Laatste editie van 'la bataille des ardennes' werden er ook door zo'n 'bureau' foto's getrokken, en die kon je bekijken op hun site en vervolgens bestellen (zonder code). Beetje zoals op mtb-live. ANyway, kan soms mooie souvenir zijn. Maar voorlopig herinneren mijn pijnlijke benen me ruimschoots aan de afgelegde km's :-)
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

Eerste keer deze tocht gereden .
heb me goed geamuseerd, 21,5 gem. , niet slecht voor mijn leeftijd.
mooie afwisseling , baan , heide , bos , mooie single tracks .
Om 10uur aan de bevoorading gekomen en de soep was al op.
Niet getreurd , ik had maar vroeger moeten vertrekken.
fotos op http://www.mtb-live.com/ reeds afgehaald en gratis!!!!!! =D> =D> =D>
fotos op http://www.bestphoto4you.com kosten 6euro , schandalig.
[-X [-X [-X

kom volgende jaar terug
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

rafbora wrote:Vandaag ook de 40 KM komen rijden.Rond 10u vertrokken ,vrij fris windje op de snuit in't begin.Een echt toerke om is goe te vlammen .Bepijlind en bevoorrading waren goed ,2 keer de fotograaf gezien onderweg.Kortom schoon snel toerke hopelijk gaat ze volgend jaar nog door.
Voortreffelijke tocht inderdaad; heb ook van de 40km genoten!
Prachtig parkoers, perfect bewegwijzerd, niks op aan te merken!
Ik had echt niet het gevoel in Hasselt te zitten :wink:

1 bemerking toch weer: bij de bevoorrading was gewoon ALLES weer eens op. Ik kan goed begrijpen dat er geen soep meer is maar er was gewoonweg niks meer om te knabbelen, enkel nog water. We waren voor 10u vertrokken nochtans.
De mensen aan de bevoorrading kunnen hier zelf ook niks aan doen maar het kan geen toeval zijn dat het steeds opnieuw en opnieuw het geval is met de tochten van Fietspromo! Steeds opnieuw hetzelfde zwakke excuus van: "er was meer volk dan verwacht" Ik hoor dit nu al jaren aan een stuk op de tochten van Fietspromo. Die zouden eens een tocht in de Ardennen moeten gaan bekijken, daar staat om 12u steeds nog een heel buffet.

Toch aan de lokale organisatie een dikke proficiat want de tocht op zich was een juweeltje! =D>
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vond het begin nogal saai, tot aan de eerste splitsing.
Maar de teut maakt altijd veel goed, heeft toch altijd een hoge fun factor. Heb er 35 km lekker kunnen fietsen. Heb tochten in die buurt gereden die veeeel saaier waren.
Inderdaad was aan de bevoorrading alles op en ik was ook rond 10.00 vertrokken. Gelukkig had ik geen honger/dorst
Bedankt en als er niks tussen komt kom ik volgend jaar terug
Locked