01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

De organisatoren willen iedereen bedanken voor de positieve reacties, zowel op dit forum als net na de TT in de kantine.
We zijn er in ons eerste jaar in geslaagd om een prachtorganisatie neer te zetten door de vele helpende handen (lees : vrijwilligers) die we hebben toegereikt gekregen, waarvoor onze oprechte dank. =D>
Een speciale dank gaat ook uit naar de weergoden, die ons een prachtige en zonnige dag hebben bezorgd. =D>
Maar zonder jullie, bikers, zou deze TT natuurlijk geen succes geweest zijn. Daarom een hele dikke proficiat aan allen die gekomen zijn.... =D> =D> =D>

Volgend jaar : zondag 31 januari 2010 : MTB TT Pellenberg. (de dag dat Niels Albert zijn 2de wereldkampioenentrui mag aantrekken bij de elite)
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

een woord: GOED!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

schitterend weer !

hoeveel volk was er ?
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

dit belooft voor volgend jaar. knappe organisatie. heb me ferm georganiseerd. zou tof zijn mocht er ook volgend jaar een dergelijke 3 klassiekers elkaar opvolgen. ja inderdaad Pellenberg: deze TT heeft ook alles van een must-do! =D> maar nu nog Heverlee...!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

heb daar een leuke zondagvoormiddag beleefd
stond voor de eerste keer op onze clubkalender
deel 1 bekend terrein van de tt kessel-lo, troostenbergbos van verschillende tt's uit aarschot, rillaar en tielt-winge
deel 2 terug ten zuiden baan diest-leuven was voor mij compleet nieuw
en kon mij compleet verrassen, zeker de kavalerieberg =D> en de laatste klim naar de finish
ik heb de 39 gevolgd, volgende keer toch maar de langste afstand
dan zou de tocht perfect geweest zijn (zat een ietwat te lang verbindingsstukje in net voor en na butselbos)
het weer heeft van deze tocht een knap parcours gemaakt
onderweg wel hier en daar gedacht, dat het bij positieve temperaturen er wel net iets anders zou hebben uitgezien
prima organisatie =D>
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

:roll: eerste reeks foto's werd opgeladen :bounce:
zie : www.wtcpellenberg.be
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

phille wrote:schitterend weer !

hoeveel volk was er ?
eerste ruwe telling : 1550 deelnemers !
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ik heb nog maar weinig toe te voegen aan alle voorgaande lovende kritieken. Deze TT had het gewoon. Toch nog enkele positieve punten gevonden die nog niet zijn vermeld: de charmante glimlach van de fietsstallingdame die zowel bij het inleveren als afhalen van de fiets overeind is gebleven, met die kouw, je moet het maar doen! En de hulp van de organisatie (Piet en ?) om mijn verloren geparkeerde auto terug op te sporen. Merci jongens, mijn deelname aan de TT van 2010 tem 2015 is alvast geprogrammeerd.
vtteddy
Mountainbiker

pellenberg,37.6km

Post by vtteddy »

Nog een enthousiast MTB'er,gefeliciteerd voor de organisatoren.Prachtige tocht,goed uitgepijld en een goede bevoorrading(misschien voor volgend jaar warme soep voorzien,een kleine hint)Ik had 490hm voor de 37.6km.
Crash Boom!
Mountainbiker

Post by Crash Boom! »

filmpke op www.2fast2follow.tk

De rit zelf was schitterend , prachtig parcours ,goede bepijling en bevoorrading , doe zo voort mannen en dit wordt ne klasieker op de kalender

Wel veel bikers gezien die plat reden vandaag,ikzelf ook 2 maal, dus merci aan medebikers die me verder geholpen hebben.
Post Reply