Ik zou voor mijn auto (BMW 3 touring) een fietsdrager willen kopen, om te monteren op mijn koffer. Kan er me iemand helpen om de juiste drager te kopen? Of informatie geven over de drager die het best zou passen? Om zo weinig mogelijk lakschade te hebben.
Mvg
Faene
fietsdrager
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Als Bmw eigenaar kan ik niet begrijpen dat je ook nog maar durft te denken om je fiets aan je koffer te hangen !!!!!!!!!
BMW bied zoveel dingen aan om je fiets STEVIG en VEILIG te vervoeren, waar je de rest van je leven plezier zal van hebben ( waarschijnlijk veel langer dan van die dure wagen zelf !!! )
Dus als je mijn mening vraagt, een fietsendrager om op een trekhaak te plaatsen,
lijkt mij hier de beste oplossing , voor je fiets en je wagen !
BMW bied zoveel dingen aan om je fiets STEVIG en VEILIG te vervoeren, waar je de rest van je leven plezier zal van hebben ( waarschijnlijk veel langer dan van die dure wagen zelf !!! )
Dus als je mijn mening vraagt, een fietsendrager om op een trekhaak te plaatsen,
- nicolasdb
- Mountainbiker
euhm, ik zit met hetzelfde probleem. heb een nieuwe 3 touring als leasingwagen en heb dus niet de keuze gehad om trekhaak te laten monteren. ik heb wel dakrails...maar had ook liever drager achteraan gehad. nu heb ik al met thule heen en weer gemaild en ze hebben me bevestigd dat geen enkel van hun producten compatibel is met de 3, met als reden dat er zo een spoiler bovenaan wat uitsteekt. ik veronderstel wel dat een clip-on er op zal passen, maar thule wil gewoon niet het risico nemen juist gezien de mogelijk fragiliteit van die spoiler...bij bmw zelf raden ze me systeem met dakrails aan. een afneembare trekhaak kost een bom (en gezien het een leasingwagen is, wil ik die kost niet doen)MBKke wrote:Als Bmw eigenaar kan ik niet begrijpen dat je ook nog maar durft te denken om je fiets aan je koffer te hangen !!!!!!!!!
dus samenvattend, moet ik of uitzien nr een daksysteem of eventueel nr ander merk van drager.
grtz
mmmmmmm, ik denk dat je het best eens kijkt wat een daksysteem je gaat kosten tov een vaste trekhaak te plaatsen en of je in de toekomst op je volgende leasingwagen wel een trekhaak zou kunnnen bemachtigen ipv dakrails.
Een systeem om aan je wagen te hangen met haakjes en zo vind ik maar prul. Als je dan toch iets moet investeren waar je jaaaaaaaaaaren plezier van gaat hebben, doe je dat best in sterk en veilig materiaal (naar mijn mening )
Veel keuze genot
Grtjs
Een systeem om aan je wagen te hangen met haakjes en zo vind ik maar prul. Als je dan toch iets moet investeren waar je jaaaaaaaaaaren plezier van gaat hebben, doe je dat best in sterk en veilig materiaal (naar mijn mening )
Veel keuze genot
Grtjs
dikke bullshitMBKke wrote:Als bmw eigenaar kan ik niet begrijpen dat je ook nog maar durft te denken om je fiets aan je koffer te hangen !!!!!!!!!
bmw bied zoveel dingen aan om je fiets stevig en veilig te vervoeren, waar je de rest van je leven plezier zal van hebben ( waarschijnlijk veel langer dan van die (overprijsde)dure wagen zelf !!! )
er bestaan genoeg degelijk oplossingen om je fietsdrager stevig op de koffer te bevestigen
ik heb zo jaren rondgereden met een van bici en die zit enorm goed vast zonder krassen te maken door middel van 6riemen
nooit is er een fiets afgevallen (zelfs niet tegen 190km/h in duistland)
nooit is de drager los gekomenn,nooit krassen op de auto gehad ervan...
en ik zie ook niet in wat een bmw beter (duurder) maakt dan een andere auto om je zo daarover op te winden
beter heb ik zeker niet gebruikt, duurder wel en uit respect voor de wagen, vooral uit dat oogpunt, kan ik niet begrijpen dat je zo iets aan je wagen kan hangen!!!!
Het verschil is natuurlijk wel, dat ik mijn wagen zelf betaal en niet kan leasen!!!
En ik zou zoiets niet aan mijn kofferke hangen, maar ieder zijn gedacht hé, alle respect daarvoor!!
Het verschil is natuurlijk wel, dat ik mijn wagen zelf betaal en niet kan leasen!!!
En ik zou zoiets niet aan mijn kofferke hangen, maar ieder zijn gedacht hé, alle respect daarvoor!!