perfecte organisatie !! zelfs met verwarmde bevoorrading. En dan zijn er toch nog die zitten te lullen over een ijsplek en 1 te weing gevaarbordje !
man man man
01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kevin_V
- Mountainbiker
Ik zal er alweer zijn.
Palmboy wrote:Fantastische tocht in mijn achtertuin
Proficiat!
En nu iedereen Lubbeek weet liggen, allen welkom op onze spaghettislag volgende zaterdag: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
- Kevin_V
- Mountainbiker
Er is verschil tussen lullen en een voorstel.
Heb geen opmerking over de organisatie gegeven want die was inderdaad perfect! Thnx for the respect.
dirksan wrote:perfecte organisatie !! zelfs met verwarmde bevoorrading. En dan zijn er toch nog die zitten te lullen over een ijsplek en 1 te weing gevaarbordje !
man man man
Moet even mijn mening herzien: tussen Huldenberg (vorige zondag) en De Zoenk (volgende zondag) is er nu wel een toertocht die evenwaardig is aan die twee 'groten' met name: Pellenberg.
Mooi, afwisselend, goed georganiseerd.
Avs lag erg hoog, ben benieuwd hoe dit parcours erbij ligt bij regenweer.
Tot in Heverlee...
Mooi, afwisselend, goed georganiseerd.
Avs lag erg hoog, ben benieuwd hoe dit parcours erbij ligt bij regenweer.
Tot in Heverlee...
Last edited by lukke on Sun 01 Feb 2009 18:02, edited 1 time in total.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Super!
Zelf van de streek en toch weer een aantal nieuwigheden ontdekt. Origineel parcours, goede signalisatie, organisatie heeft de handen uit de mouwen gestoken, bedankt!
-
turbotiger
- Mountainbiker
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Maandag luidde de diagnose bij de dokter nog 'buikgriep', vandaag toch op mijn bike gesprongen om deze knaller van formaat te rijden. Ondanks mijn nog platte conditie, geen seconde beklaagd. De 48 km in Pellenberg waren super omdat...:
1. Het parcours prachtig en origineel was. Veel off-road. Hoewel er veel bloso's in de buurt waren - lees holsbeek & co - toch heel weinig bloso-pijlen gezien. Proficiat.
2. De bevoorrading degelijk en uitgebreid was. Niks exotisch, maar ruim voldoende van alles. Ook voor de late vertrekkers. Zo hoort het. Sterk!
3. De naambordjes bij elke beklimming een dikke meerwaarde aan de rit gaven en het geheel af maakten. Tip voor volgende keer: de afstand en gemiddelde percentage van de klim in iets groter lettertype
. Mijn ogen doen het namelijk niet altijd even goed op de fiets. Ook de signalisatie (gevaarlijke ijsplekken, oversteken, etc.) was secuur.
Een dikke pluim !
1. Het parcours prachtig en origineel was. Veel off-road. Hoewel er veel bloso's in de buurt waren - lees holsbeek & co - toch heel weinig bloso-pijlen gezien. Proficiat.
2. De bevoorrading degelijk en uitgebreid was. Niks exotisch, maar ruim voldoende van alles. Ook voor de late vertrekkers. Zo hoort het. Sterk!
3. De naambordjes bij elke beklimming een dikke meerwaarde aan de rit gaven en het geheel af maakten. Tip voor volgende keer: de afstand en gemiddelde percentage van de klim in iets groter lettertype
Een dikke pluim !