08/02/09 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phille
- Mountainbiker
Vorig jaar was het een TOPOPKOMST (3000 deelnemers), aan de start is het dan wat druk en de eerste kilometers uiteraard ook, doch gezien de aanloop van het parcours over brede paden loopt is de drukte eerder gezellig te noemen, van zodra de eerste kleinere paden worden gedaan is het pak al heel wat meer uiteen getrokken.
-
Smallen Drash
- Mountainbiker
Post by Smallen Drash »
Zoals gewoonlijk een pracht van een TT en een pracht van een organisatie!!! we zullen er zijn.
Power baby...Power!!
-
Smallen Drash
- Mountainbiker
Post by Smallen Drash »
Was nog iets vergeten, ..over da flauw mopje op jullie website. ik ken er alvast één over een blauw brood.. als ge mij ziet vraag er dan maar achter.. voor 3 kussen doe ik alles!!

-
Smallen Drash
- Mountainbiker
Post by Smallen Drash »
Was nog iets vergeten, ..over da flauw mopje op jullie website. ik ken er alvast één over een blauw brood.. als ge mij ziet vraag er dan maar achter.. voor 3 kussen doe ik alles!!

- phille
- Mountainbiker
om een snel antwoord te dienen : jeps da word het
de legendarische klinkerklim zit meer naar 't einde, voor wie hem niet kent, hij is on-road 19% lekker neidig om nog eens goed door te trekken. Dit is de zwaarste, daarna heb je enkel lichte dingetjes die iedereen makkelijk aankan
Hier http://meteoonline.be/ geven ze net al te best weer ... maar tzijn wel vrij verre voorspellingen
de legendarische klinkerklim zit meer naar 't einde, voor wie hem niet kent, hij is on-road 19% lekker neidig om nog eens goed door te trekken. Dit is de zwaarste, daarna heb je enkel lichte dingetjes die iedereen makkelijk aankan
Hier http://meteoonline.be/ geven ze net al te best weer ... maar tzijn wel vrij verre voorspellingen