01/02/2009 Hasselt-Kiewit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

ben ook terug van tocht ,heb ook serieus kunnen vlammen,kilometers hebik niet teller stuk,met deze tocht ben ik 3jaar terug begonnen mee te rijen ,het is en blijft een goede :-D
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

tocht was weer af, alles was dik in orde en ze is zeker voor herhaling vatbaar.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

jammer genoeg zal het misschien de laatste keer zijn dat ze de tocht organiseren. :( :( :( hopelijk bedenkt de voorzitter zich en gaat hij volgend jaar toch terug door.

grtz :-) :-D :-)
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Zeer snelle ,vlakke rit met veel saaie rechte stukken!l De laatste 5 km hebben veel goed gemaakt. Heel veel volk aan de inschrijving en op het parcours!
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Josss wrote:ik zal er ook zijn
:^o Alleen in de kantine???????????????? :^o
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

miebe wrote:Proficiat aan de organisatie =D> Heb me goed geamuseerd op dit supersnelle parcours, minder zwaar dan vorig jaar. Wel veel volk, maar dat is alleen maar goed teken :wink: Op welke site staan de foto's (vlak voor de bevoorrading)?
Tot volgend jaar!
Hier komen ze volgens mij op .
http://www.mtb-live.com/
rafbora
Mountainbiker
Location: Orbea alma sram x-0,Ridley scorpion sram x-9,Dynatek black spirit sram red

Post by rafbora »

Vandaag ook de 40 KM komen rijden.Rond 10u vertrokken ,vrij fris windje op de snuit in't begin.Een echt toerke om is goe te vlammen .Bepijlind en bevoorrading waren goed ,2 keer de fotograaf gezien onderweg.Kortom schoon snel toerke hopelijk gaat ze volgend jaar nog door.
Dennis
Mountainbiker

Post by Dennis »

alfa75 wrote:Zeer snelle ,vlakke rit met veel saaie rechte stukken!l De laatste 5 km hebben veel goed gemaakt. Heel veel volk aan de inschrijving en op het parcours!
Ik denk dat ge in het verkeerde topic hebt gepost, want ik vond de eerste kilometers op de heide anders ook magnifiek. Was gewoon een erg knappe toer. Als ge het nog veel knapper wilt zulde toch een pak verder moeten rijden hoor!
Proficiat aan de organisatie =D>
Armstrong young
Mountainbiker

Post by Armstrong young »

Heb vandaag genoten van jullie TT.
Kon stevig doorrijden, nergens file gehad.
Had de indruk dat er niet zoveel volk was. (enig idee hoeveel ?)

Toch proficiat aan de organisatoren. =D>
Mbiker
Mountainbiker

Post by Mbiker »

Toffe tocht, echt genoten.

Proficiat aan de organisatie en mijnheer de voorzitter: volgend jaar a.u.b. opnieuw! [-o<
Badbart
Mountainbiker

Post by Badbart »

Hallo jongens, spreken wij hier over dezelfde tocht!! :-? Ik vond het een echte wegkoers, OK de stukken in de heide en de stukken in het bos waren OK, maar veel te veel weg naar mijn mening.
Daarbij was het wel erg lang aanschuiven bij de inschrijvingen en een plaatsje na de tocht was moeilijk te bemachtigen.
Misschien was er zoveel meer volk dan voorzien?
Locked