01/02/2009 Hasselt-Kiewit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ben ook terug van tocht ,heb ook serieus kunnen vlammen,kilometers hebik niet teller stuk,met deze tocht ben ik 3jaar terug begonnen mee te rijen ,het is en blijft een goede 
Hier komen ze volgens mij op .miebe wrote:Proficiat aan de organisatieHeb me goed geamuseerd op dit supersnelle parcours, minder zwaar dan vorig jaar. Wel veel volk, maar dat is alleen maar goed teken
Op welke site staan de foto's (vlak voor de bevoorrading)?
Tot volgend jaar!
http://www.mtb-live.com/
-
Dennis
- Mountainbiker
Ik denk dat ge in het verkeerde topic hebt gepost, want ik vond de eerste kilometers op de heide anders ook magnifiek. Was gewoon een erg knappe toer. Als ge het nog veel knapper wilt zulde toch een pak verder moeten rijden hoor!alfa75 wrote:Zeer snelle ,vlakke rit met veel saaie rechte stukken!l De laatste 5 km hebben veel goed gemaakt. Heel veel volk aan de inschrijving en op het parcours!
Proficiat aan de organisatie
-
Armstrong young
- Mountainbiker
Post by Armstrong young »
Heb vandaag genoten van jullie TT.
Kon stevig doorrijden, nergens file gehad.
Had de indruk dat er niet zoveel volk was. (enig idee hoeveel ?)
Toch proficiat aan de organisatoren.
Kon stevig doorrijden, nergens file gehad.
Had de indruk dat er niet zoveel volk was. (enig idee hoeveel ?)
Toch proficiat aan de organisatoren.
Hallo jongens, spreken wij hier over dezelfde tocht!!
Ik vond het een echte wegkoers, OK de stukken in de heide en de stukken in het bos waren OK, maar veel te veel weg naar mijn mening.
Daarbij was het wel erg lang aanschuiven bij de inschrijvingen en een plaatsje na de tocht was moeilijk te bemachtigen.
Misschien was er zoveel meer volk dan voorzien?
Daarbij was het wel erg lang aanschuiven bij de inschrijvingen en een plaatsje na de tocht was moeilijk te bemachtigen.
Misschien was er zoveel meer volk dan voorzien?