Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
juist op het nieuws gehoord dat er een belg ,deze nacht om 3uur ,met een zatte kop sven nys heeft wakker gebeld.
Ze heeft geen meter op kop gereden buiten de laaste honderden meters denk ik...edse wrote:ik eigenlijk ook,ik heb ze bijna niet op kop zien rijden.'tis een geslepen voske.Maar het is aan de meet dat de prijzen worden uitgedeeld natuurlijk.Tompie08 wrote:Op den Holland kun/kon je het ook volgen...K10 wrote: ben hier tennis aan het zien, ze zeggen net dat het op één+ te doen is...
Vos gewonnen, sluwe vos geweest vandaag.
Je kan het slim noemen, maar ik had het toch de twee "werkende" dames gegund...
Als de anderen maar blijven geven en nog niet eens vragen om over te nemen, is dat natuurlijk handig... Zeker met zo'n geweldige spurtersbenen.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Weet niet of het helemaal uitgezonden is, maar laatste stuk is er toch op geweest, zeker dat ge op 1+ hebt gekeken en niet 1HD, op 1HD is meestal zelfde uitzending als 1maltje wrote:Heb op 1+ zitten kijken maar dat was idem aan 1.K10 wrote:ben hier tennis aan het zien, ze zeggen net dat het op één+ te doen is...maltje wrote:Wat is het nut van Canvas+??
Ik dacht dat het veldrijden voor vrouwen was om 11u30!!!
Gekloot door indi?
KAn iemand mij zeggen dat ze het gezien hebben?
Ik hoor juist dat het uitgezonden geweest is voor e digitale kijkers,maar dat ben ik ook?!
Schitterend vertrokken van Albert.
Schitterend gat laten vallen van Nys.
Stybar schitterend achtervolgd.
Voor de rest saai saai saai.
LArs dom dom dom,jammeer maar dat siert hem wel.Hij is ook maar een mens.
PS.Nys had toch in het wiel van Stybar moten blijven.KOn dus toch niet beter en zat op zijn limiet.
Misschien gelukkig voor Niels dat hij weken gelden die val gedaan heeft.
NU is hij echt top,anders misschien te vroeg
Schitterend gat laten vallen van Nys.
Stybar schitterend achtervolgd.
Voor de rest saai saai saai.
LArs dom dom dom,jammeer maar dat siert hem wel.Hij is ook maar een mens.
PS.Nys had toch in het wiel van Stybar moten blijven.KOn dus toch niet beter en zat op zijn limiet.
Misschien gelukkig voor Niels dat hij weken gelden die val gedaan heeft.
NU is hij echt top,anders misschien te vroeg
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Dit is fantastisch....super cross met een meer dan terechte Winnaar...proficiat Niels Albert

- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
knappe koers, schoon gedaan van de belgen alleen spijtig da ze niet mee konden met stybar. Maar toch knap.
proficiat nielsje
btw ze moeten die belgen toch eens een beetje engels leren
proficiat nielsje
btw ze moeten die belgen toch eens een beetje engels leren