05/02/2009 Belsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dirk closse
- Mountainbiker
Post by dirk closse »
Ik kom af. prachtige streek en omloop en heb nu tijd om welbepaalde redenen die ik niet in de hand had.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Denk dat ik ook af kom donderdag vrije dag dus waarom niet, de komende weken is het toch kalm in de buurt. Waasmunster 1 vn mijn favorieten ben benieuwd of er baantjes bij zitten die ik nog niet heb gereden.
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Prachtig en we verwachten jullie allemaal.
We zullen het nodige doen zodat het een mooie en inspannende dag wordt.
We zullen het nodige doen zodat het een mooie en inspannende dag wordt.
- zoldersebikeric
- Mountainbiker
Post by zoldersebikeric »
Kijk reeds geruime tijd uit naar deze rit. Ze staat met stip genoteerd in mijne agenda. Marc, Dirk en andere organisatoren, zoals altijd zal deze rit ook wel weer goed georganiseerd zijn met een aangename surprise zoals vorige jaar met de red-bull dames
We zullen met een kleine tiental personen aanwezig zijn van MECHELEN
Groetjes
We zullen met een kleine tiental personen aanwezig zijn van MECHELEN
Groetjes
-
tonydegekkepony
- Mountainbiker
- Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL
Post by tonydegekkepony »
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Ik zou graag willen komen, want als ik dat hier allemaal lees moet het de moeite waard zijn en zou ik eens kunnen komen biken in een streek waar ik eigenlijk nooit kom. Ik moet echter werken tot 12.05 u en dan vanuit Hoogstraten komen. Zelfs als ik er voor zorg dat mijn bike al op m'n fietsdrager staat, ga ik 13.00 u niet halen (ring van Antwerpen moeten passeren is een risico op files). Als ik er nu zeker van kan zijn dat de pijltjes niet direct weggehaald worden, dan zou ik het riskeren van te komen. En m'n vier euro zal ik wel hier of daar kwijt raken, zeker? Ben een tijd terug in Turnhout gaan biken bij de BPSP in samenwerking met de brandweer Turnhout en die toer is me toen zeer goed bevallen! Ik was daar de laatste en 99 ste deelnemer, was toen een minuut of tien te laat, maar kon me nog inschrijven. Blijven de pijltjes nog een tijd hangen, Marc en gekkepony? Stel dat ik in het ergste geval pas om 14.00 u daar ben.