01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
D@nny
Mountainbiker

Post by D@nny »

Twas weer ne schonen tocht! De ondergrond was wel vervaarlijk bevroren, daar heb ik me een paar keer laten vangen. Die open vlaktes was dan weer wat stampen en afzien met die snijdende wind. Bepijling ook dik in orde!

Sjiek gedaan mannen!!!
GDRA
Mountainbiker

Post by GDRA »

Was mijn allereerste toertocht ooit. Deze morgen beetje met een bang hart gestart (conditie is niet je dat en had beetje schrik om andere rijders te ergeren door hen op te houden). Moet zeggen dat het reuze meeviel. Iedereen leek begrip te hebben dat ik een helling net iets minder snel oprij (heb ook wel gezorgd dat ik zoveel mogelijk rond me keek en uit de weg ging).
Heb de 47km rondgemaakt, morgen ga ik het me waarschijnlijk beklagen maar nu voel ik me super! :-D
Prachtige toer trouwens. Ben van Pellenberg afkomstig en heb een paar mooie nieuwe plekjes ontdekt. Vooral de laatste beklimming (hoogstepunt) heb ik erg kunnen appreciëren.
Proficiat aan de organisatie. Ik vond het feilloos!
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Dit was een zeer goede tocht, op alle vlakken!
Toch een prachtige streek daar hé, ik wou dat ik ook zo'n speeltuin had =P~
Goede bepijling, goede bevoorrading, pittige klimmetjes en leuke afdalingen... Meer moet dit niet zijn.

In de douche ook vernomen dat er 1528 deelnemers waren.
Niet mis... maar ze verdienen het!

thx mannen, voor de mooie voormiddag =D>
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Was een prachtige tocht! Dikke chapeau voor de organisatie! =D> Goede bepijling, goede bevoorading! PRACHTIG PARCOUR! Kom volgend jaar zeker terug! Dit is een blijver! =D> =D> =D>
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

Ik val in herhaling, zeer mooie tocht , pijlen , bevoorrading OK

persoonlijk rijd ik liever nog eens extra een cavalerieberg op dan te moeten koorddansen op die stijf bevrozen tractorsporen, ik hoop dat iedereen zonder breuken is thuis geraakt,

1 klein puntje van kritiek : waarom werd er op die ijsplek kort na de bevoorrrading van de 47km geen zout gestrooid? Er stond wel een waarschuwingsbordje (waarvoor dank) maar een kilootje strooizout kan veel onheil voorkomen,

we komen zeker terug
tianne
Mountainbiker

Post by tianne »

Mooie tocht gedaan =D> en goed geamuseerd.
Thuis met 3 Rillaarse bikers met het fietske vertrokken Scherpenheuvel-pelleberg en terug totaal 92km,eentje heeft de bus terug naar huis genomen :wink:

grtz en tot de volgende
Last edited by tianne on Sun 01 Feb 2009 14:55, edited 1 time in total.
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Proficiat voor de organisatie van deze tocht. Mooi en leuk afwisselend parcours. Prima bevoorrading. Alles goed berijdbaar, geen enkele keer moeten afstappen (zelfs niet toen ik op het laatst naast het houten brugje aan het rijden was). Tip : Indien deze toertocht verder uitgroeit en nog wat meer volk aantrekt zullen extra parkeermogelijkheden moeten voorzien worden. Tot volgend jaar.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Heb ook de grote toer gedaan. Was dik in orde! Misschien ontbrak er toch nog wel 1 gevaarbordje. Was ergens bij het uitrijden van een bos. Redelijke snelle afdaling. Daar zijn accidenten voor gekomen denk ik want de paal stond al beetje scheef.:) Voor de rest alles dik in orde! Proficiat en tot volgend jaar!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Deze toertocht heeft mijn verwachtingen VOLLEDIG ingelost !!!
Mooie gevarieerde omloop, signalisatie OK, ruime bevoorrading in een verwarmde tent (mocht wel met dit vriesweer) en een goed uitgeruste afspuistand die ik gelukkig niet nodig had. In de gezellige bomvolle kantine achteraf nog 2 leffes binnengekapt en daarna moe maar voldaan naar huis gebold.

Keerzijde is wel dat moest het er niet bevrozen bijliggen, op bepaalde delen het een zware dobber zou zijn! Deze streek is zeer moddergevoelig!

Proficiat aan de organisatie, het was heel goed =D> :wink:

Aan de Zoenkers: na Huldenberg vorige week en Pellenberg vandaag gaan jullie alle registers mogen opentrekken om nog beter te doen! 8-[

Image
Last edited by Schijfrem on Sun 01 Feb 2009 15:33, edited 1 time in total.
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Fantastische tocht in mijn achtertuin :-)
Proficiat!

En nu iedereen Lubbeek weet liggen, allen welkom op onze spaghettislag volgende zaterdag ;-): http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
Post Reply