01/02/2009 Hasselt-Kiewit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Locked
ikkel
Mountainbiker

Re: ikkel

Post by ikkel »

mambo en co wrote:hoe kan dat het is de eerste jaar dat deze toer daar doorgaat .hoe kun je weten dat het daar saai is
omdat ik er woon en alle baantjes die ze gebruiken van buiten ken.
als er bij jou thuis naast je deur een TT doorgaat dan zal je het parcours ook wel kennen zekers. (en vele stukken lopen langs banen waar de TT van lubbeek ook al geweest is )

en ik heb gezegd dat ik het saai vindt, en mijn mening is die van een ander niet.

als je houd van veel bergop, een niet technische tocht dan moet je zeker naar hier komen.
er ligt naar mijn goesting ook teveel beton in, en misschien houden anderen daar wel van.

als ik kan kiezen tussen een tocht langs deze kant of eentje langs de kanten van aarschot en omstreken, of zonhoven en omstreken dan is men keus snel gemaakt.
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

Armstrong young wrote:
ikkel wrote:
Armstrong young wrote:'k twijfel nog tussen Hasselt en Pellenberg. Vermits ik de voorkeur heb voor het klimmen denk ik mss naar Pellenberg af te zakken, tenzij iemand mij kan overtuigen.....
ben van lubbeek (vlak naast pellenberg) en ik zak af naar kiewit.
heb deze verleden jaar ook gedaan en is een zeer fijne tocht.
omgeving pellenberg vind ik persoonlijk saai om te rijden.
tja, 'k twijfel toch nog steeds...
ik heb de profielen en de foto's van de hellingen op die mannen hunne website gezien en die lijken me toch mooi om te doen.
saai zou ik het dan zeker ni noemen.
hoogtemeters zullen er genoeg zijn, als je daar van houd moet je niet twijfelen, hou je echter van meer technische stukken en veel off-road dan zal je in pellenberg aan de verkeerde kant zitten.

de keus is aan jou en jij moet zelf weten wat je graag doet.
bruur
Mountainbiker

Post by bruur »

Ben terug van een mooie tocht , parcours lag er goed bij , we hebben gas kunnen geven.
Ben volgend jaar zeker terug present op deze mooie tocht.
Thor Mx
Mountainbiker

Post by Thor Mx »

Ben net terug van de tocht, had niet verwacht dat het zo geweldig zou zijn! Helemaal geen spijt van het vroege opstaan! Deze tocht is tot nu toe één van m'n favorieten!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Spectaculaire afdalingen, technische stukken, singletrack na singletrack, steile klimmetjes,........................ waren er NIET :(

Maar daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk. Toch tof tochtje, was leuk, fiets niet hoeven poetsen, en kleren niet onder de modder.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Thor Mx wrote:Ben net terug van de tocht, had niet verwacht dat het zo geweldig zou zijn! Helemaal geen spijt van het vroege opstaan! Deze tocht is tot nu toe één van m'n favorieten!
Wat gaat dat zijn als gij eens een echte mountainbiketocht gaat rijden? :oops:
miebe
Mountainbiker

Post by miebe »

Proficiat aan de organisatie =D> Heb me goed geamuseerd op dit supersnelle parcours, minder zwaar dan vorig jaar. Wel veel volk, maar dat is alleen maar goed teken :wink: Op welke site staan de foto's (vlak voor de bevoorrading)?
Tot volgend jaar!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Prachtig tochtje , koud windje , is voor mij zeker de vier sterren waard .
Aantal km weet het niet juist , een 4 tal km ongeveer verkeerd gereden door paar man te volgen die dus uiteindelijk op hun eigen aan het rijden waren . Niet erg . En de km-teller was al sinds gisteren in panne dus dat worden kosten dees week .

Dikke pluim aan organisatie. Mijn vier sterren krijg je ( al jaren trouwens) =D> =D> =D> =D> =D> =D>
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

mooi vlamtochtje, had 230 HM voor de 40km, kan dit kloppen want dit lijkt mij veel te veel...
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Geecee wrote:mooi vlamtochtje, had 230 HM voor de 40km, kan dit kloppen want dit lijkt mij veel te veel...
De hoogste berg voor mij was de "karmeliet", want die had me bij mijn piet. Hoe hoog die was kan ik echt niet meer zeggen! :wink:
Locked