Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Ik ga zeker kijken duimen voor de Belgen, al is het parcours duidelijk gebouwd in het voordeel van BOOM (die hollanders toch) , dat het dan daarbovenop nog eens hard ligt erbij is alleen maar in het voordeel van boom.
Een echte cross kun je dit dus niet noemen, een wereldkampioen worden in een bepaalde tak van sport als cyclocross moet mijn inziens toch meer op een echt typisch parcour, CROSSEN dus.

De kansen, Boom is duidelijk minder sterk als vorig jaar, echter met de hulp van Thys Al, de verdeeldheid bij de Belgen en dit snelle parcours heeft hij goede kansen.

Nys is nog steeds de crosser bij uitstek, parcours is te weinig technisch maar Nys kan dit zeker aan, vergeet niet dat hij vorige week Boom zelfs verloeg in de sprint terwijl Nys totaal geen sprinter is.

Niels Albert, heel goed op parcours als dit, hij is echter nog geen 100% volgens mij.

Stybar, gevaarlijk manneke

de rest moddert maar wat aan en zal hoogstens eens wat kunne nhelpen als ze al willen tenminste.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Wat is het nut van Canvas+??
Ik dacht dat het veldrijden voor vrouwen was om 11u30!!!
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

we zien wel, er kan zoveel gebeuren [-o<
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Tis praktisch een baankoers als je ziet hoeveel weg en rechte stukken daarin zitten #-o
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

maltje wrote:Wat is het nut van Canvas+??
ben hier tennis aan het zien, ze zeggen net dat het op één+ te doen is...
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

K10 wrote:
Op den Holland kun/kon je het ook volgen...

Vos gewonnen, sluwe vos geweest vandaag.
Je kan het slim noemen, maar ik had het toch de twee "werkende" dames gegund...
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

rombaft wrote:Ik ga zeker kijken duimen voor de Belgen, al is het parcours duidelijk gebouwd in het voordeel van BOOM (die hollanders toch) , dat het dan daarbovenop nog eens hard ligt erbij is alleen maar in het voordeel van boom.
Een echte cross kun je dit dus niet noemen, een wereldkampioen worden in een bepaalde tak van sport als cyclocross moet mijn inziens toch meer op een echt typisch parcour, CROSSEN dus.

De kansen, Boom is duidelijk minder sterk als vorig jaar, echter met de hulp van Thys Al, de verdeeldheid bij de Belgen en dit snelle parcours heeft hij goede kansen.

Nys is nog steeds de crosser bij uitstek, parcours is te weinig technisch maar Nys kan dit zeker aan, vergeet niet dat hij vorige week Boom zelfs verloeg in de sprint terwijl Nys totaal geen sprinter is.

Niels Albert, heel goed op parcours als dit, hij is echter nog geen 100% volgens mij.

Stybar, gevaarlijk manneke

de rest moddert maar wat aan en zal hoogstens eens wat kunne nhelpen als ze al willen tenminste.
Die zogenaamde verdeeldheid bij de belgen is volgens mij een verzinsel van die stomme VRT jpurnalisten (Wuyts en co.) Net zoals het belachelijke idee dat er persé in één blok gereden moet worden. Nijs noemde dit trouwens ook sterk overroepen.
Als er een belg is, die in de wedstrijd voelt dat hij niet kan winnen vandaag, zal deze de andere belgen wel helpen.
Of denk je nu echt dat dat een stelletje uilskuikens zijn?
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Hypocriete Nys is zelf begonnen over het in blok rijden van de Belgen.
Omdat de journalisten er maar bleven over zagen na de (ongelukkige) uitspraak van Albert.
Hetzelfde gebeurde met vraag of de winnaar een deel van zijn win-premie zou afstaan aan de andere belgen. Ze bleven er zo lang over doordrammen tot Nijs maar ja zei, om van dat gezaag vanaf te zijn.

Ik hoop in eider geval dat we een spannende strijd krijgen [-o<
edse
Mountainbiker

Post by edse »

Tompie08 wrote:
K10 wrote:
Op den Holland kun/kon je het ook volgen...

Vos gewonnen, sluwe vos geweest vandaag.
Je kan het slim noemen, maar ik had het toch de twee "werkende" dames gegund...
ik eigenlijk ook,ik heb ze bijna niet op kop zien rijden.'tis een geslepen voske.Maar het is aan de meet dat de prijzen worden uitgedeeld natuurlijk.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

K10 wrote:
Heb op 1+ zitten kijken maar dat was idem aan 1.
Gekloot door indi?
KAn iemand mij zeggen dat ze het gezien hebben?
Ik hoor juist dat het uitgezonden geweest is voor e digitale kijkers,maar dat ben ik ook?!
Post Reply