01/02/2009 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Nog niet zolang terug van verkenning in het Klein Schietveld, nog niet alle pijlen hingen er maar ik zal niet veel gemist hebben (waar het anti-tankkanaal aan het fort uitkomt was het me wel niet helemaal duidelijk, vermoedelijk komt daar de grote en kleine toer samen).

Het Klein Schietveld wordt grondig uitgekamd, geen hinderlijke pijplijn meer tegengekomen, die zit al onder de grond zeker, maar bosbeheer heeft zijn best gedaan :-?. Het terrein ligt er stukken technischer bij dan vroeger, met de bevroren sporen erbij gaan er zich veel op miskijken. Ik start in elk geval vroeger dan eerst gedacht, kwestie van niet teveel in de file te staan.

Onderweg nog een collega forummer tegengekomen die ook op verkenning was om morgen wat voordeel te hebben tegenover zijn snellere compagnon. Ik heb beloofd zijn naam niet op het forum te gooien om hem niet te verraden. :-D
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

rubber-12 wrote:Nog niet zolang terug van verkenning in het Klein Schietveld, nog niet alle pijlen hingen er maar ik zal niet veel gemist hebben (waar het anti-tankkanaal aan het fort uitkomt was het me wel niet helemaal duidelijk, vermoedelijk komt daar de grote en kleine toer samen).

Het Klein Schietveld wordt grondig uitgekamd, geen hinderlijke pijplijn meer tegengekomen, die zit al onder de grond zeker, maar bosbeheer heeft zijn best gedaan :-?. Het terrein ligt er stukken technischer bij dan vroeger, met de bevroren sporen erbij gaan er zich veel op miskijken. Ik start in elk geval vroeger dan eerst gedacht, kwestie van niet teveel in de file te staan.

Onderweg nog een collega forummer tegengekomen die ook op verkenning was om morgen wat voordeel te hebben tegenover zijn snellere compagnon. Ik heb beloofd zijn naam niet op het forum te gooien om hem niet te verraden. :-D
Vandaag ook de pijltjes tegengekomen. Mijn madam & ikke hebben die even gevolgd (miltair domein kalmthout). Dikke fun!
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

Een delegatie megabikers ( de originele) zal ook aan de start verschijnen, tot morgen :-D :-D
leffe kopman
Mountainbiker

Post by leffe kopman »

De megabikers ??? oei, oei, ... familie op komst, 'k zal maar zien dat alles goed in orde is !
Tot morgen allemaal.
Ah, ... de afstanden 26 km voor de kleine toer. 43 km voor de grote. Met het vriesweer zeker een extra portie techniek meebrengen.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

rubber-12 wrote:Met de bevroren sporen erbij gaan er zich veel op miskijken.
Zo'n aanmoediging had ik nu net nodig sé!
rubber-12 wrote:Onderweg nog een collega forummer tegengekomen die ook op verkenning was om morgen wat voordeel te hebben tegenover zijn snellere compagnon. Ik heb beloofd zijn naam niet op het forum te gooien om hem niet te verraden. :-D
Wie A zegt, moet B zeggen!
Trotsebelg wrote:Mar ik ben dan ook een blijterke he.
Allé, Belg, toch niet voor 1 km meer! Ik rekende op 50 km voor de lange toer, maar 't zijn er dus 43. Met de verplaatsing heen en terug zal 't meer dan genoeg zijn.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

...
Last edited by Trotsebelg on Sun 01 Feb 2009 23:40, edited 1 time in total.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest en 't was een leuke tocht. Uiteraard nergens modder, straalbevrozen ondergrond. Hier en daar uitkijken voor spoorvorming.

Met het fietske heen en terug....net geen 100 km.

Aan de 2 gasten van de org. (we hebben aan de lichten Brasschaatsesteenweg effe een klappeke gedaan...ik reed juist naar huis)...jullie tocht was dik in orde =D>
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Willy D wrote:ook geweest en 't was een leuke tocht. Uiteraard nergens modder, straalbevrozen ondergrond. Hier en daar uitkijken voor spoorvorming.

Met het fietske heen en terug....net geen 100 km.

Aan de 2 gasten van de org. (we hebben aan de lichten Brasschaatsesteenweg effe een klappeke gedaan...ik reed juist naar huis)...jullie tocht was dik in orde =D>
Hey Willy,

Ik ben ook geweest, ook met de bike naar daar en terug, kleine 90 km.
Mooi parcours en, leuke paden.

Serge.
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

Eerst en vooral bedankt voor de goede organisatie !!!!

Tegen het einde van de rit heb ik een fotograaf zien zitten... Weet er iemand misschien waar ik die foto's kan bekijken? Trouwens ook petje af voor de fotograaf want warm was het niet.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Sjieke tocht zoals altijd en 200% genoten. In het begin ne pijl gemist, maar dan efkes dwars door het bos gereden en direkt terug op route. Lekker technisch. Fruit op de bevoorrading, nice !! Zekers tot de volgende editie =D>
Post Reply