Scalpel
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- RvBerkel
- Mountainbiker
ieeeeeeeeeee wat een stom saai mat zwart frame en hebben ze iets op boven buis laaten vallen om dat knik in zit en je bent iets vergeeten je rechter kant van je vork 
ooh wacht ik heb zelf ook een
ik wis niet dat ze dezen ook in belgie verkochten wand dezen kleur is normaal niet voor EU gemaakt of je moet 10.000€ scalpel koopen die is ook zwart maar daar zijn maar 50€ van gemaakt
ooh wacht ik heb zelf ook een
Ik dacht dat er een 25 tal voor europa waren gemaakt (kan me vergissen). Ik heb er alleszins al wel eens eentje op een TT zien passeren, ook maat van mij heeft zo eentjeRvBerkel wrote:ieeeeeeeeeee wat een stom saai mat zwart frame en hebben ze iets op boven buis laaten vallen om dat knik in zit en je bent iets vergeeten je rechter kant van je vork
ooh wacht ik heb zelf ook eenik wis niet dat ze dezen ook in belgie verkochten wand dezen kleur is normaal niet voor EU gemaakt of je moet 10.000€ scalpel koopen die is ook zwart maar daar zijn maar 50€ van gemaakt
- ThOmAsKeN
- Mountainbiker
en waar zijn de rode spaken ,, of is dat ook maar een sticker erop ?Tokke wrote:Crossmax SLR, maar dan zonder de oranje stickersFrankie wrote:Wow, prachtig beest. Sober maar subliem. Welke wielen zijn dat?. Subliem gedaan trouwens.
Waarom heb je niet gekozen voor het cannondale sl crankstel?
Alleszins prachtige bike! Veel plezier ermee.
grtz Thomas
En zonder de rode spaak en de rode naaf,een exclusief wielsetje. Wou enkel zwart en wit op mijn bike.Tokke wrote:Crossmax SLR, maar dan zonder de oranje stickersFrankie wrote:Wow, prachtig beest. Sober maar subliem. Welke wielen zijn dat?. Subliem gedaan trouwens.
Waarom heb je niet gekozen voor het cannondale sl crankstel?
Alleszins prachtige bike! Veel plezier ermee.