31/01/09 Zomergem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Maurice22
Mountainbiker

Post by Maurice22 »

Eerste deel voor de bevoorrading was snel stuk 26km/u gem.
Na de bevoorrading wast inderdaad beter ma soms wel beke gevaarlijk, die bevroren spoorvormingen...
Laatste 10km beke last gehad van de wind, maja ligt aan de conditie ook zé (2 maand bijna nie gereden mee school en examens :-? ) Wel stuk 5km verkeerd gereden toen we aan ongeveer 37km zaten....
We wouden de 45km doen (dus orange pijlen ) plots zaten we op het cyclo parcour :-D
Toch goeie training aan bijna 23km/u gem. was wel blij alsk de sporthal zag :-D
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

niet te koud vanmorgen en parcour lag er goed bij .Snel parcour met alleen de wind die het soms wat lastig maakte.Inderdaad organisatie was goed buiten de uitpijling die veel beter kan,pijltjes weg;onduidelijk opgegangen ;te weinig en geen bevestiging.
betonboerke
Mountainbiker

Zomergem

Post by betonboerke »

Mooi tochtje, voor mij toch wel goed uitgepijld, alhoewel heb niet veel pijlen gezien heb, moest het wiel houden ( en later loslaten ) van Andy ,die in goede conditie was. En ja ,een zwaar parcour kan men er hier in de streek niet van maken en ja, jammeren kan je altijd !!!! Toch wel grote opkomst. Kom zekers volgend jaar terug !!
surfbiker
Mountainbiker

Post by surfbiker »

Ik ga niet sakkeren over de bepijling daar ik niet ben verkeerd gereden.Heb genoten van het mooie winterweer en mooie tocht.
Goede organistie,bevoorrading oké(just de bananen waren iets te groen:)),volgend jaar ben ik terug van de partij.
Bedankt
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Een kleine foto impressie van de Herders in Zomergem ...

http://www.herders.be/fotos/2009/0131.html
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Lekker weertje vandaag. Rond 10 uur vertrokken en veel auto's op de parking en straten in de omtrek van de kantine, maar eigenlijk niet veel volk gezien op het parcours zelf. De bepijling was inderdaad niet echt van de betere die je in een TT ziet, maar toch wel te doen. Ikzelf ben tweemaal verkeerd gereden. Eén keer in het begin om het steegje in te rijden tussen de huizen en een tweede keer in een bos waar zo'n lekkere lange afdaling was, door mijn schuld pijl gemist en gereden tot ik het bos uitkwam en op een grote steenweg uitkwam. dan maar mijn velooke gekeerd en terug de bos ingereden tot ik een andere biker in de verte zag indraaien.
Parcours was vandaag een "vlam"parcours, maar het had een zwaardere brok geweest in natte weersomstandigheden.

Volgende jaar zal ik er ook wel weer bij zijn.
underdog
Mountainbiker

Post by underdog »

deze morgen van thuis uit vertrokken per fiets (is maar 5km :wink: )
goeie ontvangst en nog nie te druk .na 5 km zaten we al in twijfel met de pijltjes maar grootdeels door eigen schuld want wisten nie goed welk kleur we nu juist moesten volgen daarna liep het lekker ondanks te iets magere bepijling maarja twas dan beetje goed opletten :lol: snel parcour met naar ons gedacht de bevoorading iets op de vroege kant voor de 45km en ja groene bananen (waar wij eerst dachten dat het komkommers waren #-o :-D ) maar toch voldoende andere keuze
2édeel iets gevaarlijker fietsen door de bevroren ondergrond maar wel leuk (fiets word nie vuil :wink: )laatste 2 km afscheid genomen van den gino en den joeri om tevreden huiswaarts te keren met 54km en avd van 24.56 op de teller al bij al leuke rappe rit gereden =D>
Schumie
Mountainbiker

Post by Schumie »

Vond de uitpijling ondermaats. Heb zelfs bevoorrading gemist. #-o
Pastapotje smaakte naar meer achteraf.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Weet iemand het exacte aantal kilometer? Ik heb nu al 3 tt's op rij zo'n 2 à 3km te weinig op m'n tellertje. Nochtans wielomtrek eigenhandig gemeten.
Vorige week in Stekene 40km ipv 43km, gisteren 44.7 ipv 47km.
unitas
Mountainbiker

tt zomergem

Post by unitas »

leuke rit

mmm pasta achteraf

verslagske op onze site

www.unitassteenhuize.be
Post Reply