Welk deel is al uitgepijld?Olympia-biker wrote:Vandaag begonnen met pijlen. Het parcours is droog en hard bevroren. Er zal kunnen "gevlamd" worden...
01/02/2009 Hasselt-Kiewit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
@Armstrong youngArmstrong young wrote:tja, 'k twijfel toch nog steeds...ikkel wrote:ben van lubbeek (vlak naast pellenberg) en ik zak af naar kiewit.Armstrong young wrote:'k twijfel nog tussen Hasselt en Pellenberg. Vermits ik de voorkeur heb voor het klimmen denk ik mss naar Pellenberg af te zakken, tenzij iemand mij kan overtuigen.....
heb deze verleden jaar ook gedaan en is een zeer fijne tocht.
omgeving pellenberg vind ik persoonlijk saai om te rijden.
ik heb de profielen en de foto's van de hellingen op die mannen hunne website gezien en die lijken me toch mooi om te doen.
saai zou ik het dan zeker ni noemen.
Als je graag veel in bos wil rijden dan MOET je Hasselr gaan. Ik ga ook naar Hasselt en voor mij is het naar Hasselt 1u30' rijden
martin b.
- Scott biker
- Mountainbiker
- Location: Scott 900SL, Scott scale 20, Race bike-Scott CR1 SL, Cross bike-Ridley Xnight,
-
mambo en co
- Mountainbiker
ikkel
Post by mambo en co »
hoe kan dat het is de eerste jaar dat deze toer daar doorgaat .hoe kun je weten dat het daar saai is
- Olympia-biker
- Mountainbiker
Post by Olympia-biker »
Wel lekkere warme tomatenroomsoep !!!_alain_ wrote:staat er kipcurry op het programma?
-
pctunner01
- Mountainbiker